Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.

NewTrend.bg е специализирана онлайн новинарска медия за web 2.0 и бизнес новини на български език, за експерти в областта на маркетинга, рекламата, интернет медия и продуктовите комуникации. Ценен източник на информация за всеки, който използва интернет за комуникация и връзка със своите клиенти, както и фирмите, които са част от web 2.0 бизнеса и услугите.

GoogleCover_1

NewTrend.bg предлага най-горещите новини и коментари в областта на маркетинга, онлайн рекламата, социалните мрежи, търсачките, мобилните технологии и най-големите дигитални компании в света – всеки ден!

Автори на NewTrend.bg

1378286_10200396156777755_547504520_nИвелина Атанасова – основател и главен редактор

Ивелина Атанасова е експерт по дигитален маркeтинг и консултант с опит в областта на бизнес стратегиите, комуникациите, онлайн рекламата и PR.

Oсновател и собственик е на NewTrend.bg. Блогър – markbit.net. Предприемач.

Дипломиран магистър по международен бизнес и корпоративен приложен маркетинг.

Twitter: @IvAtanasovaFacebook: ivelina.atanasovaLinkedIn: ivelinaatanasova

Мирена Димчева – автор, категория: Дигитален маркетинг и социални мрежи

Мирена Димчева работи в NewTrend.bg от самото основаване на медията. Автор  е на рубриките за дигитален маркетинг и IT, онлайн комуникации и реклама.

Twitter: @MirenaDimcheva | Facebook: mirena.dimcheva | LinkedIn:   mirenadimcheva

Кристина Томова

Опит в сферата на услугите и продажбите. Член на студентската организация AIESEC, екип „Външни връзки”.Интереси в областта на Маркетинг и Реклама.

Twitter: @ChristinaTomova  |  Google+

 

monikaМоника Георгиева

Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Twitter: @MonGeorgieva | Facebook: monikageorgieva92 

 

hinkovАлександър Хинков

Бакалавър маркетинг. Интереси, ориентирани към уеб и медиен дизайн и предприемачество. Обожавам дългите, спонтанни пътувания и джаз.

Twitter: @a_hinkov | Facebook: aleksandar.hinkov

 

nanovsky

Петър Нановски

Обича да работи, но за себе си. Обича да се учи, но не само на теория. Обича туризма, но не като оперативен работник. Обича да създава активи, но има много пасиви. Обича футбола, но не само да гледа. Обича да изслушва, но и да чува. Обича контактите, но не и клюките. Обича планината, но живее на морето.

Twitter: @PeterNanovsky | Facebook: peter.nanovsky

toni_sterionovaТони Щерионова

Тони Щерионова е студентка по Маркетинг с интереси в областта на дигиталния маркетинг, съвременните средства за реклама и връзки с обществеността. Според нея най- добрите качества, за успеха на всеки млад специалист, са позитивизъм и ангажираност, именно затова се придържа към тях.

Twitter: @ToniShterionova | Facebook: toni.shterionova

stela_tonevaСтела Тонева

Стела Тонева е студент в ИУ-Варна, специалност Маркетинг. Интереси – музика, фотография, театър, пътувания.

Facebook: cannotfinddaname

 

ivana_aleksandrovaИвана Александрова

Завършила  магистратура, специалност „Медийна информация и реклама“. Интереси – социални мрежи, реклама и мода.

Twitter: @persifall | Facebook: ivana.alexandrova

css.php