Google декларира 2 млрд.долара печалба за първото тримесечие на 2010г.

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Поведенческо таргетиране и при Google AdWords
30.03.2010
Google AdWords с iPad таргетиране
20.04.2010

Google декларира 2 млрд.долара печалба за първото тримесечие на 2010г.

NewTrend.bg, 18.04.2010г. – Google отчете 1.96 млрд. долара печалба през първото тримесечие на 2010г., което представлява 38% увеличение спрямо същия период за миналата година и отразява увеличения обем реклами, публикувани чрез търсачката на Google и тенденцията за подобрение на световната икономика. Приходите на Google са се увеличили значително. През първите три месеца от годината, до 31.март, Google са генерирали 6,77млрд. долара приходи, което е 23% увеличение спрямо същия период на миналата година.

Google дължат увеличението на приходите си до голяма степен на увеличения CTR (click through rate) на рекламите си – 15% през първото тримесечие на 2010 г. в сравнение със същия период на 2009. Финансовият директор на Google – Патрик Пишете каза, че завръщането на големите рекламодатели в мрежата на Google се дължи основно на подобрената икономическа обстановка в страните, което от своя страна допринася и за увеличената печалба на интернет гиганта.

Положителните финансови резултати на Google са надвишили многократно прогнозите на голяма част от анализаторите, въпреки че цената на акциите на компанията се е понижила след официалното анонсиране на финансовите резултати.

Google увеличиха персонала си от 19 835 служители на пълно работно време през последното тримесечие на 2009 г. на 20 621 през първото тримесечие на 2010г. (markbit.net, 09.03.2010)– инвестиция, която част от анализаторите счетоха за необмислена.
The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php