Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
apple
Apple придоби израелската компания PrimeSense
25.11.2013
santa-claus2
Google Helpouts в помощ на Дядо Коледа
26.12.2013

Отново пародия на Apple, този път от Amazon

apple-amazon

Стана „модерно“ в ИТ средите да се правят пародии на Apple и продуктите им. Трудно е да си сред най-добрите, а пък и коледното настроение си казва думата. Повод за поредната пародия стана iPad Air, който Amazon по-ироничен начин сравнява със своя таблет Kindle в 30-секундно видео.

apple-amazon

Amazon избира много интересен начин да представи новия KindleFire. Във краткото видео се сравняват три основни характеристики на двата таблета, а именно – дисплей, тегло и цена. И трите могат да бъдат определени като значими и важни при евентуално решение за покупка, затова Amazon избира именно тях.

Във видеото категорично става ясно, че по тези три характеристики Kindle превъзхожда iPad Air. Но не е само това, което прави „пародията“ успешна. По-наблюдателните може би ще забележат играта с гласовете на героите във видеото.

Рекламата започва с реплика, съдържаща емблематичните за Apple епитети „magical“ (магически) и „astonishing“ (поразителен), произнесени с характерния за рекламите на компанията британски акцент (този на Джони Айв, който по традиция озвучава рекламите на Apple). И веднага след това, контрареплика от Kindle героя с типичен американски акцент.

В продължение на 30 секунди се води диалог, в края на който iPad Air се „отказва“ с репликата „Разбирам“. Играта с думи и гласове несъмнено е въздействаща, но дали ще се окаже достатъчна, само времето ще покаже. Трудно е да се изправиш пред гигант като Apple и затова Amazon заслужава адмирации.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php