MediaBASKET е новата обслужваща дигитална агенция за всички марки на „Каменица“ АД

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
starbucksFeatured
Starbucks с решение на проблема с опашките
22.09.2015

MediaBASKET е новата обслужваща дигитална агенция за всички марки на „Каменица“ АД

kamenitza

До началото на 2016 г. MediaBASKET се грижеше за дигиталното представяне на премиалните брандове на „Каменица“ АД Staropramen и Carling British Cider. Новите ангажименти на агенцията включват към тях основната марка на пивовара Kamenitza, бирените миксове под марката Kamenitza Fresh, както и най-големия футболен турнир за непрофесионалисти в България Kamenitza Fan Cup.

kamenitza

Решението да поверим дигиталното обслужване на всички наши марки на MediaBASKET, беше мотивирано от демонстрираното отлично познаване на марките, експертизата, генерираните иновативни идеи, страстта и желанието за работа на екипа. Вярваме, че задно с MediaBASKET ще очароваме любителите на нашите брандове по незабравим начин“, каза Мария Александрова, директор „Маркетинг“, „Каменица“ АД.

„Каменица“ АД е единственият български пивопроизводител, който съчетава 3 световноизвестни пивоварни традиции – Белгийската, Немската и Чешката, като по този начин очарова своите потребители и клиенти с изключително богато портфолио, включващо местните марки Kamenitza, Astika, Бургаско, Славена, както и водещите интернационални марки Staropramen, Stella Artois и Beck’s, които произвежда по лиценз.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php