Рекламната кампания, която се срина за няколко часа

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
toyotalogo
Toyota обяви новия си модел, който ще се движи на водород
26.10.2015

Рекламната кампания, която се срина за няколко часа

McDonalds-dishes-out-fitness-trackers-with-Happy-Meals

Последната кампания на McDonalds, с която цели да се дистанцира от образа си на мазна, нездравословна закусвалня за бързо хранене, е насочен към подаръците в детското меню Happy Meal, с което веригата е най-често асоциирана.

McDonalds-dishes-out-fitness-trackers-with-Happy-Meals

Идеята е към всяко детско меню детето ви да получи и функциониращ педометър, който да следи крачките на малчуганите и да дава информация за нивата им на активност. Устройството се нарича „The Step-it“ и може да бъде получено в шест цвята. Стъпките се изписват на LCD екран и при извършване на дейност започва да свети – колкото по-бързо се движи детето, толкова по-бързо започват да трептят светлинките. Уеръбъл технологията има за цел да насърчи тези, които ядат McDonald’s Happy Meal (което включва както деца, така и възрастни) да бъдат по-активни.

В рамките на няколко дни след задвижването на кампанията, няколко клиента от Канада и САЩ се оплакаха, че играчките са причинили кожни проблеми на децата им. Бурната реакция на клиентите на McDonalds в повечето социални мрежи накара компанията да прекрати инициативата. Ето какво е официалното становище на компанията:

„Ние доброволно премахваме играчките Step It от детското меню Happy Meal в ресторантите ни в САЩ и Канада. Гривните повече няма да се предлагат като част от поръчаното ястие. Предприехме тази бърза и доброволна стъпка след получаване на ограничени сведения за потенциални кожни раздразнения, които могат да бъдат свързани с носенето на гривната.“

Няма повече подробности по изказването и не е ясно точно какво се е объркало в хода на подготовката за пускане на устройството. Въпреки това, на гърба му, името Китай CWB е, изписано малко под думите „Произведено 2016 за Макдоналдс“, което показва, че устройството най-вероятно е било произведено в Китай. Промоционалните видеа на кампанията също са премахнати от канала на Макдоналдс в YouTube.

Предстои ни да разберем как ще се развие случаят.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php