Nestle използват „виртуалната реалност“ за оптимизиране на мърчандайзинга си

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Twitter официално представи услугата си за споделяне на снимки
Twitter официално представи услугата си за споделяне на снимки
02.06.2011
Groupon се приседини към компаниите с публично предлагане на акции
Groupon обяви публичното си предлагане на акции. Надува ли се балонът?
03.06.2011

Nestle използват „виртуалната реалност“ за оптимизиране на мърчандайзинга си

consumer-research-virtual-grocery-store

NewTrend.bg, 03.06.2011г. – От Nestle обявиха, че имат нова, дигитално-ориентирана стратегия за развитие и отварят поредица от виртуални търговски центрове, за да тестват в реални условия ефективността на мърчандайзинга си.

В Париж, Франция, където е централата на Nestle, търговският тест-център е постигнал изключителни резултати. Потребителското преживяване е измервано чрез технологията „Виртуална реалност“ (Augmented Reality).

„В нашия потребителски тест – център имаме възможност да проучваме пазара поставяйки целевите фокус групи в реални пазарни условия, което ни помага да таргетираме изключително ефективно специфичните продуктови категории, както и техния темп на растеж,” споделя Арно Мари, мениджър бизнес и пазарно развитие на Nestle, Франция.

„Освен, че споделят с нас стратегически важна информация, чрез „виртуалната реалност“ имаме възможността да променяме и демонстрираме в реално време различни наредби на стелажите, витрините и дори изборът на т.нар. „горещи точки” в магазините, както и да получим бърза обратна връзка и препоръка от потребителите за повишаване видимостта на продуктите ни. Това е от изключително значение за нашата мърчандайзинг политика.”

Новите магазини на Nestle са оборудвани с Imax кино – система, мини – хол и кухня, изцяло оборудвана търговска част, както и област, в която потребителите могат да се докоснат до последните дигитални технологии. В новите магазини, потребителите могат не само да тестват, но и да научат всичко за пълната продуктова гама на бранда – от захарните изделия и кофеинови напитки, до храната за домашните им любимци. Големите търговски площи с диференцирани зони ще позволят на търговците на Nestle да обслужват по-голям поток от клиенти, считат от компанията.

След отварянето на първите дигитални магазини в САЩ, в момента компанията е насочила усилията си към Обединеното Кралство.

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php