Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
pepsi
Pepsi ще излъчват live-концерти в Twitter
01.05.2012
KIT_KAT_Box
KIT KAT създава най-голямата почивка в света
06.10.2012
gps nestle

Nestle ще постави проследяващи GPS устройства в няколко свои шоколади, в рамките на иновативна промоционална кампания във Великобритания. Кампанията се нарича We Will Find You и ще включва шоколадови продукти с марките KitKat, Aero и Yorkie.

Целта е, когато потребител си купи някой от „белязаните“ шоколади и го отвори, GPS предавателят да се задейства и да изпрати информация на екипа на Nestle, съобщавайки за местоположението на потребителя. След това, в рамките на 24 часа хора от компанията ще открият късметлията и ще му връчат награда от 10 000 паунда.

Ще има общо шест шоколада с GPS устройства в опаковките. Кампанията е съпроводена от телевизионни реклами. На практика това не е първата подобна рекламна кампания, тъй като преди време Unilever е организирала подобна в Бразилия.

The following two tabs change content below.

Александър Александров

Александър Александров, технологичен журналист, ПР специалист и автор на sci-fi разкази. Интересува се от телекомуникации, интернет технологии, социални мрежи, онлайн маркетинг и предприемачество.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php