Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Alex_Atanasov_Jump.bg
Александър Атанасов: SSL сертификатите са бъдещето
11.07.2011
Winning the Zero Moment of Truth - наръчник за дигитален маркетинг от Google
Winning the Zero Moment of Truth – наръчник за дигитален маркетинг от Google
11.07.2011

Реклама на деня: Go Nuts for It!

26584_10150185734840008_10150119563765008_11679831_907275_n

NewTrend.bg, 11.07.2011г. – Рекламата на Euro RSCG, Брюксел за десерти Mikado е истински урок за това как се прави вирусна реклама. Какво е нужно? Една „полудяла“ катерица и поредица от непредвидими ситуации и „невинни“ жертви по улиците на града.

Вижте и се забавлявайте.

Рекламата Go nuts for it е дело на рекламна агенция Euro RSCG, Брюксел. Продукт: Mikado; бранд: Mikado. Рекламната кампания е реализирана през март – април, 2011г. в Белгия. Бизнес сектор: Храни и десерти.

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php