Реклама на деня: Heineken, Beer for Friends

NewTrend.bg, 08.08.2011г. – Колко пъти ви се е случвало приятел да ви направи услуга и да му обещаете, че ще го черпите с бира, а след това да забравите или все да не намирате удобен случай. Е, Heineken са решили „проблема“ с новото си мобилно приложение Beer for Friends.

Идеята им е изключителна – посредством геолокацията и Foursquare, получавате уведомление, когато приятелят на когото „дъжите бира“ посети бар и имате възможността да удържите на „мъжката си дума“, като му я платите.  Вижте.

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Основател и собственик at NewTrend.BG
Предприемач по душа, Ивелина Атанасова е експерт по дигитален маркетинг, комуникации и маркетинг стратегии. Работи като маркетинг консултант, лектор, организатор на уеб събития и обучения и блогър.

Реклама

  • Промо код: NEWTREND - 10% отстъпка за всички услуги на SuperHosting.BG - хостинг планове и домейни, нови услуги.

Фейсбуки:

Коментирай

© 2011 NewTrend.bg | Използването на съдържанието или част от съдържанието на NewTrend, на лого или символи, които се асоциират с марката, без изрично разрешение, подлежи на законови и финансови санкции. Всички права запазени.

css.php