Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
На хоризонта може би изгрява нов Марк Зукърбърг
На хоризонта може би изгрява нов Марк Зукърбърг
август 8, 2011
facebook vs.linkedin
Facebook измества LinkedIn при подборa на персонал?
август 9, 2011

Реклама на деня: Heineken, Beer for Friends

Heineken_Beer_for_Friends

NewTrend.bg, 08.08.2011г. – Колко пъти ви се е случвало приятел да ви направи услуга и да му обещаете, че ще го черпите с бира, а след това да забравите или все да не намирате удобен случай. Е, Heineken са решили „проблема“ с новото си мобилно приложение Beer for Friends.

Идеята им е изключителна – посредством геолокацията и Foursquare, получавате уведомление, когато приятелят на когото „дъжите бира“ посети бар и имате възможността да удържите на „мъжката си дума“, като му я платите.  Вижте.

Вижте още публикации по темата:

  1. Facebook с нова функция – Nearby Friends
The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php