Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Facebook приложения крадат потребителски данни
Facebook приложения крадат потребителски данни
18.10.2010
Google TV дебютира в подобрения YouTube Leanback
Google TV дебютира в подобрения YouTube Leanback
20.10.2010

Skittles реализираха новата си рекламна кампания чрез Facebook

skittles2

NewTrend.bg, 19.10.2010г. – Skittles стартираха профил в социалните медии и излъчването на серия от видео файлове, показващи хора, заровени в Skittles, които демонстрират  „невероятна мощ на дъгата Skittles“.

Сладкарският бранд планира да потопи човек  в стъклен резервоар, висок над 2м и пълен със Skittles, като част от live видео стрийминг по повод събитие, демонстриращо  „вкусът Skittles дъгата в реалния живот“.

Всички фенове на марката са поканени чрез Facebook да наблюдават и коментират събитието. Обещанието, което дават от Skittles е че колкот повече фенове гледат събитието на живо, толкова повече бомбони ще бъдат изсипани в резервоара.

Заснетият материал вероятно ще бъдеизползван в бъдещи рекламни кампании,  а феновете ще имат възможността да следят предстоящите събития чрез профилите на Skittles в Twitter и Facebook.

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php