Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Booking.com-villas.com-profile
Booking.com пуска нов сайт – Villas.com
14.05.2014
Larry Page
Priceline и Expedia – най-важните рекламодатели на Google?
26.05.2014

5 туристически реклами, които ще ви вдъхновят да стегнете куфара

travel-w

Безсъмнено на компаниите им става все по – трудно освен да запазват досегашните си клиенти, a и да привличат нови с непрекъснато растящата конкуренция. Едно от нещата, което води до успех е реклама чрез интерактивно преживяване.  Така за разлика от традиционната реклама потребителят вече заема по-активната страна.

travel-w

За собствениците на туристически и транспортни компании интерактивният маркетинг е най – силния им коз, тъй като бизнеса им е свързан точно с продажба на „преживявания“.

Ето и пет реклами на известни компании, в които ще ви се прииска и вие да сте участници

Френската железница SNCF е така да се каже майстор в създаването на истински реални преживявания и ангажираност с хората. Тази им кампания се нарича „Моменти“/Moments и   показва какви моменти клиентите могат да преживеят пътувайки с железницата.

Една много забавна реклама, както за присъстващите хора там, така и за онлайн зрителите като нас е на Transavia Airlines. Тук авиокомпанията казва, че едно пътуване може да ти излезе точно толкова, колкото една вечеря, и буквално спира двойката от това да платят сметката си и ги „праща“ на почивка.

За авиокомпаниите стана традиция често да пускат интересни реклами, но безспорно най – популярни са тези на Turkish Airlines с известни спортисти, които може да видите тук и тук.

Португалските авиолинии TAP пък са ни подготвили реклама на малката островна държава по западния бряг на Африка – Кейп Верде. Видеото акцентира върху традициите, невероятните диви плажове и хората там.

Продължаваме на вълна авиокомпании и тук следва Австрийските Авиолини / Austrian Airlines. Както споменахме вече, авиокомпаниите обичат да се конкурират и често включват известни спортисти. Австрийските Авиолинии включват в рекламния си клип националната си гордост – олимпийския скиор Матиас Майер, който ще се конкурира по креативно „ски“ – състезание с редовен пътник на компанията.

Вижте още и рекламната кампания на Катарските Авиолинии и ФК Барселона.

Много приятна реклама е тази и на Visit Croatia , която комбинира освен реклама на различни дестинации в страната, а и социална реклама. Видеото е създадено изцяло от снимки и клипове на туристи, а целта му е да накара всеки зрител да пожелае да изпита тези удоволствия.

The following two tabs change content below.

Кристина Томова

Автор at NewTrend.BG
Студентка в Икономически Университет, специалност Финанси. Опит в сферата на услугите и продажбите. Член на студентската организация AIESEC, екип „Външни връзки”.Интереси в областта на Маркетинг и Реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php