83% от потребителите ще резервират пътуване, ако препоръката идва от познат

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
online_tourism
Изяждат ли ОТА бизнеса на хотелите?
11.02.2014
thomas-cook-twitter-cover
Thomas Cook с нова услуга в Twitter
14.03.2014

83% от потребителите ще резервират пътуване, ако препоръката идва от познат

83% от потребителите ще резервират, ако препоръката идва от близък

Преди точно година Facebook маркетинговият специалист Аоифе Десмонд представи някои интересни практики на компании от туристическия бранш, прилагащи креативни идеи в социалния си маркетинг. 12 месеца по-късно Десмонд отново дава примери за успешни кампании като тези на компаниите KLM и Starwood&Secret Escapes, споделяйки същевременно топ тенденциите за пътувания през 2014 г.:

83% от потребителите ще резервират, ако препоръката идва от близък

  • На първо място възход на т. нар. ново поколение туристи – мобилни и онлайн потребители, следващи свой собствен маршрут, най-често на възраст между 35 и 55 год. и търсещи автентични преживявания.

Точно тази категория потребители е особено важна за туристическите компании, тъй като благодарение на тях агенциите си набавят нужната база данни с цел по-прецизно таргетиране.

  • Днес потребителите се интересуват не толкова от хотела, в който са настанени, а от дестинацията и новите преживявания, които ще получат по време на престоя си.

Ето защо е толкова важно хотелите да си сътрудничат с местни бизнеси и така да спомогнат за увеличаване на добавената стойност на предлаганата от тях услуга. Десмонд посочва като пример компанията Airbnb и успехът, който е постигнала сред своите клиенти. Брандове като Tourism Australia използват огромния брой фенове, който притежават, за да промотират таргетираната дестинация.

„Анализирайте и наблюдавайте вашите потребители и нещата, които ежедневно споделят и от които се интересуват. Това е първата крачка, която трябва да направите, тъй като тенденцията е светът да става все по-персонализиран.“

  • Все повече потребители споделят снимки от пътуванията си. Визуализацията и снимките са новият език на туристическия бизнес. Десмонд посочва повече от 600 приложения за снимки, които са започнали да се разработват само през изминалата година.

83% от потребителите ще резервират, ако препоръката идва от близък

Не на последно място Десмонд цитира последните проучвания, сочещи, че:

  • 51% от потребителите твърдят, че един от трите най-често споделяни постове в социалната мрежа са такива за пътувания.
  • 64% твърдят, че благодарение на социалната мрежа научават за ваканциите на приятелите си, а 84% от тях признават, че се вдъхновяват от приятелите си за нови пътувания.
  • 70% казват, че по-лесно избират място, ако знаят, че преди това техни близки и приятели са го посетили вече.
  • 52% започват да мечтаят за ваканция, когато ползват Facebook дори ако не са я планирали.
  • 83% са по-уверени да резервират, когато мястото е препоръчано от техни приятели или семейството им.

 

[sws_yellow_box box_size=“620″]

Ако работите в сферата на туризма и се интересувате от най-новите технологии и маркетинг похвати, за да увеличите продажбите си, каним ви на Travel Academy #2. Събитието ще се проведе на 27 и 28 март в RIU Pravets Resort 4*. Регистрирайте се с промокод NEWTREND и вземете своята отстъпка!

[/sws_yellow_box]

The following two tabs change content below.

Мирена Димчева

Мирена Димчева е дипломиран бакалавър по Международни икономически отношения. Интересува се живо от дигитален маркетинг и IT, онлайн комуникации и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php