Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
83% от потребителите ще резервират, ако препоръката идва от близък
83% от потребителите ще резервират пътуване, ако препоръката идва от познат
14.02.2014
amadeus-tourism
Какво да очакваме от туризма според Amadeus ?
09.04.2014

Thomas Cook с нова услуга в Twitter

thomas-cook-twitter-cover

Британският туроператор Thomas Cook пусна нова услуга за потенциалните си клиенти – след публикуване на някаква дестинация в социалната мрежа Twitter, автоматично получавате отговор с оферти за запитването.

Holidays to go! - @TCOffers

Начинанието се казва „Holidays to go“ стимулира потребителите да tweet-ват желаното от тях място, като трябва да споменат в посланието си адреса на услугата в Twitter –  @TCOffers.

Thomas Cook твърдят, че са първи в индустрията, но като че ли няма кой да изпревари авиопревозвачите по дигитални иновации – съвсем скоро, холандската самолетна компания KLM представи своя Local Eyes (@KLM_LocalEyes). Инициатива, според която представители на фирмата по цялото земно кълбо tweet-ват полезни съвети за своите потребители, в замяна на запитване от тяхна страна по същия канал.

В допълнение, в началото на 2011г. Skyscanner предоставиха @FlyScan. Получавате най-добрите възможни цени за полет към момента на вашия tweet.

Услугата на Thomas Cook сканира всички tweet-ове със съдържание @TCOffers и автоматично отговаря на потребителите за налични оферти.

Ако автоматизираната система на може да намери релевантна оферта, молбата се препраща към екипа на @ThomasCookCare и заявката се обработва ръчно. В този случай, отговорът може да отнеме малко време.

Това обаче, не се случи с нас. След като tweet-нахме Bulgaria, след няколко секунди вече преглеждахме хотелите в Слънчев Бряг.

thomas-cook-twitter

Интересно е да се отбележи, че услугата не е нова. От Thomas Cook прекратяват използването и през декември 2012г. Преди там са се промотирали различни оферти и дестинации.

На въпрос за решението да използват отново @TCOffer, директорът по въпросите за социалните медии Джонатън Робъртс споделя:

След като получихме потвърждение от Twitter, с екипа решихме да подновим използването на @TCOffer. Това е място където хората могат да намерят всичките ни оферти както, и да използват „Holidays to go“.

През 2012г. tweet-овете не бяха автоматизирани. Отговаряхме само ако имаше някакво запитване, при това ръчно.

От компанията обещават бърз отговор, в рамките на секунди – както беше и в нашия случай  за България. Въпреки това, е възможно забавяне поради ръчна обработка на някои по-екзотични дестинации например.

Робъртс споделя, че след стартирането на услугата вчера, потребителите проявяват сериозен интерес. Това може да доведе до забавяне на системата. До сега са се генерирали 6 661 tweet-a.

)

The following two tabs change content below.

Петър Нановски

Стажант at NewTrend
Обича да работи, но за себе си. Обича да се учи, но не само на теория. Обича туризма, но не като оперативен работник. Обича да създава активи, но има много пасиви. Обича футбола, но не само да гледа. Обича да изслушва, но и да чува. Обича контактите, но не и клюките. Обича планината, но живее на морето.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php