Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
7269db4e9a4f97a8d7fb18ce1e2bbffb_original
Запознайте се с новия секси робо- барман
18.06.2015
baboom1
Baboom- новият съперник на Spotify и Apple Music
18.08.2015

10 начина да подобрите съня си

Caucasian woman sleeping in bed

Caucasian woman sleeping in bed

Напоследък хората сякаш са забравили колко важен е сънят за тяхното здраве, а и за работата им. Все по- често чуваме от хора „Не мога да спя“, „Не спя спокойно“ и „Ех, как искам да се наспя най- после“. За съжаление и все повече инциденти стават именно заради липсата на сън. Последиците от липсата на сън са както върху здравословното състояние на човек, така и върху неговия работен капацитет- един недоспал човек е много по- малко продуктивен или вдъхновен от колегата, който е спал цели 8 часа.

Caucasian woman sleeping in bed

Вместо просто да си казвате, че не сте от здраво-спящите хора, опитайте тези 10 начина за подобряване на съня:

1. Лягайте си, само когато сте истински изморени

Много хора искат да спазват някакъв график и си лягат преди да са готови за сън, което ги вкарва в порочен кръг не недоспиване и притеснение, че още са будни.

2. Променете начина, по който мислите за съня

Сънят е нужен, той не е нещо лошо, което харчи от така ценното ви време, напротив- сънят е начин тялото и умът ви да се възстановят. Мислете за него като презареждане и не мислете за това колко малко часове сън ще имате.

3. Опитайте да медитирате преди сън

Медитацията е много добър начин да успокойте пренатовареното си съзнание, да се освободите от натрупаните терзания и да заспите като бебе.

4. Скрийте часовника си

Старайте се да не го гледате постоянно преди да заспите или ако се събудите по- рано- да следите колко време за излежаване ви остава- това само ви напряга допълнително.

5. Грижете се за физическото си състояние

Кардио упражненията не само помагат за смъкване на излишни килограми, но и ще ви изморят и ще ви се прииска да поспите.

6. Избягвайте кофеин и тежки храни поне 6 часа преди сън

Кофеинът, тежката храна, алкохолът- всички те пречат на добрия сън. Може би си мислите, че алкохолът ще ви накара да спите добре, но не е така- той може само първоначално да ви успи, но в последствие има неблагоприятни ефекти върху съня.

7. Направете спалнята си уютна

Статистиката показва, че средно прекарваме 24 години спейки. Постарайте се спалнята ви да е вашето място, там където се чувствате най- добре. Ако трябва използвайте устрйства, който генерират т.нар. бял шум- той помага за по- добър и спопкоен сън.

8. Изключете смартфона си, лаптопа си и телевизора

Тялото ни е така устроено, че при най- малкия източник на светлина, то мисли че е време да се събуди. Освен това гледате тези устройства по цял ден, всеки ден- нека поне вечер да си починете от тях.

9. Изключете съзнанието си

Спрете да мислите за утрешните задачи, за днешните събития и за всичко, за което трябва да се погрижите. Добра идея е да напишете всичко, което ви тревожи на една бележка и да я оставите на шкафа до вас- на сутринта се погрижете за написаното, но тревоженето преди сън няма да помогне.

10. Използвайте леглото си само за сън и секс

Не яжте, не работете и не гледайте телевизия от него. Леглото е създадено единствено за тези две дейности и нищо друго.

 

 

The following two tabs change content below.

Венцислава Николова

Главен редактор на Newtrend Media и Основател на JUMP Project at JUMP Project
Венцислава Николова е основател на JUMP Project. Занимава се със социално предприемачество, организиране на културни мероприятия, активен доброволец в различни неправителствени организации, а по професия е специалист по човешки ресурси. Обича да работи с и за хората и вярва в теорията на "libre knowledge"- знанието трябва да е безплатно и споделено.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php