Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
TCme Team
Български стартъп оптимизира процеса на обучение в сферата на технологиите и дигиталния маркетинг
26.03.2015
NEEO-remote-and-brain
Neeo – универсалното дистанционно
06.04.2015

Обувки за селфита?!

clip02f7-2

Много от вас за чували и виждали „пръчки за селфита“, с които може да правите селфита от различни ъгли и дистанции. Много потребители имат такива, като единственият проблем е, че не са удобни за носене в дамска чанта, например, а нямате гаранция в какъв неочакван момент може да ви потрябват. В тази връзка ви представяме най-новото иновативно решение – обувки за селфита.

clip02f7-2

Всичко е съвсем простичко. Двете обувки са с квадратни върхове, в които може да поставите смартфона си. След което избирате подходящ ъгъл и правите снимката. Какво е най-голямото предимство? Това, че ръцете ви са свободни и няма да си личи по никакъв начин, че снимката е селфи.

„Селфи пръчките са страхотно решение на проблема,“ казва Шерил Матсън, директор дизайн в компанията производител на селфи обувките Miz Mooz. „Но оттук произтича друг проблем: пренасянето й. Това беше нашата възможност да създадем нещо още по-страхотно.“

Изгледайте рекламата по-долу, за да се уверите, че абсурдното решение изглежда повече от добре. Цената на обуките е 199 долара.

Да, първи април е и всичко това може да ви звучи като първоаприлска шега. Слава богу, е! Честно казано, обаче, няма да се изненадаме, ако един ден го видим на живо.  

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php