Компаниите, управлявани от жени с 36% по-високи приходи

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
коучинг
Мениджърът като коуч: 10 стъпки как екипите ни да дават 100% от себе си
22.10.2015
Uchastnizi v proekta
Алманах на най-добрите бизнес практики в България обеди
16.01.2016

Компаниите, управлявани от жени с 36% по-високи приходи

woman leader

Изследване на MSCI доказа, че компаниите, управлявани от жени имат 36% по-добри финансови показатели спрямо тези, в чиито управителни съвети са само мъже.

woman leader

Данните от изследването сочат, че „женското влияние“ в компаниите се усеща изключително силно, когато биват сравнявани финансовите показатели с компании, управлявани от мъже. Компании, които имат трима или повече директори жени или изпълнителен директор жена и поне още един мениджър – жена имат 10,1% възвръщаемост на собствения капитал, измерен като печалба за инвеститорите.

Интересни са разликите, които докладът отчита за европейските и американските компании. В САЩ жените – изпълнителни директори са с 48% по-малко спрямо Европа, също така данните показват, че жените – мениджъри имат много по-висока образователна степен спрямо мъжете на същите позиции.

Според друг доклад за кредитния анализ на големите компании, публикуван през септември 2014 – пазарните показатели на компании, които имат в борда на директорите си жени са 5% по-високи спрямо тези, където управляващите са само мъже.

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php