Spotify отбелязва Свети Валентин със Sweet Spot

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Still-LIfe-photos-1
5 видеа, които всеки предприемач трябва да изгледа
12.02.2015
board
B2B маркетинг стратегии за 2015 – какво ви трябва и как да го направите
16.02.2015

Spotify отбелязва Свети Валентин със Sweet Spot

cats

В духа на утрешния празник на влюбените Свети Валентин, музикалното приложение Spotify представи услугата Sweet Spot. С нея влюбените двойки ще могат да разберат в каква степен се различават музикалните им вкусове и да намерят пресечната точка.

cats

„Само защото се обичате, не означава, че обичате еднаква музика. На този Свети Валентин, ще създадем playlist, който да събере вашите и любимите артисти на половинката ви – без значение колко са различни. В края на краищата, цветята и бонбоните са страхотни, но нищо не може да надмине това да бъдете в унисон.

За да направите вашия съвместен playlist отивате на този адрес, където посочвате вашия любим изпълнител и този на вашата половинка. Spotify ще се погрижи за останалото и ще генерира playlist с песни, които ще допаднат и на двама ви, иначе казано, това са вашите „пресечни точки“. Дължината на списъка с песни показва колко близки, респективно далечни, са вкусовете ви за музика.

Screen-Shot-2015-02-12-at-8.42.05-AM-730x336

Имате възможност да запазите и споделите новия playlist, а ако не сте доволни от резултата, може да започнете отначало с нови изпълнители. Макар и като символичен подарък, Sweet Spot ще донесе положителни емоции и ще ви накара да се забавлявате. Изпробвахте ли вече услугата?

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php