Стартира 13-то издание на наградите за отговорен бизнес на БФБЛ

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
twitterlogo
Twitter тества нови емотикони
17.11.2015
GEM Bulgaria
GEM: Едва 3,5% от българите планират да стартират собствен бизнес
16.02.2016

Стартира 13-то издание на наградите за отговорен бизнес на БФБЛ

Snimka_1

Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) обяви старта на номинациите в своите Годишни награди за отговорен бизнес. Кандидатурите ще се приемат онлайн през следващите два месеца с крайна дата 15 януари 2016-та година.

Snimka_1

Наградите са учредени през 2003 г. по повод петата годишнина на Форума, за да популяризират дейностите на компаниите с най-сериозен принос към корпоративната социална отговорност в България и да поощрят останалите фирми да развиват активна социална политика.

„Щастливи сме от факта, че философията на бизнес  етиката и отговорното бизнес поведение се споделя от все повече компании у нас, които подхождат изключително сериозно  към своите ангажименти към околната среда, служителите, образованието, здравеопазването и други социални сфери. Наблюдаваме стабилен ръст в броя на фирмите, които инвестират ресурси в проекти с добавена стойност за обществото и така трайно променят средата, в която живеем. Искаме да отбележим и  отпразнуваме техните усилия, вярваме, че те ни приближават до нашата цел да направим България по-добро място за инвестиции, работа и живот”, отбеляза Ираван Хира, председател на БФБЛ.

Най-престижният конкурс за корпоративна социална отговорност у нас се провежда за 13-а поредна година и е отворен за всички компании, реализирали или подкрепили инициативи в социалната сфера.

Категориите, в които се състезават компаниите, са шест, а един от всички номинирани проекти получава и специалната награда „Енгейдж” за ангажираност на служителите в социалните инициативи.

„Призоваваме компаниите да участват независимо от своя размер, сфера на дейност или ресурси. Надяваме се, че и тази година Наградите освен конкурс в национален мащаб ще са и платформа за споделяне на вдъхновяващи идеи и най-добри практики, както утвърдени, така и иновативни, в областта на корпоративната социална отговорност. Уверени сме, че това е пътят към устойчиво развитие на обществото”, каза Георги Руйчев, изпълнителен директор на Форума.

Категории

  • „Инвеститор в обществото” отличава компанията с най-сериозни бизнес практики, насочени към дългосрочно социално развитие и просперитет.
  • „Инвеститор в околната среда” се присъжда на компанията с най-активна дейност за опазване на околната среда, създаване и използване на екологично чисти продукти.
  • Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд е запазена територия на най-добрите практики на компаниите в този област.
  • Инвеститор в знанието отличава компаниите, които работят усилено за повишаване качеството на образованието и квалификацията на младите хора, подпомагане на научната и изследователска дейност.
  • Награда за маркетинг, свързан с кауза отличава компании, които, рекламирайки своя продукт или услуга, декларират и подкрепата си за определена социална кауза. Tя може да е материална или под формата на добро послание към клиентите. Така потребителите не само се присъединяват към отговорното поведение на компанията, но и научават повече за нуждите на обществото.
  • Наградата за най-добра социална политика на малко или средно предприятие
  • Специалната награда ENGAGE се присъжда на един от всички номинирани проекти във всички категории. Носителят й се определя от Международния форум на бизнес лидерите, а о основен критерий е степента на ангажираност и участие на служителите при реализирането на проекта или цялостният им принос към полезни каузи.

„Българският форум на бизнес лидерите предоставя респектираща трибуна, на която компаниите могат да споделят своите социални проекти. Миналогодишното издание на Наградите отбеляза ръст в броя на новите и старт-ъп компании, които участваха и спечелиха. Нека си пожелаем още по-успешно и наситено с нови проекти издание през 2015”, каза Катя Димитрова, изпълнителен директор на „ИнтерИмидж”. Компанията получи голямата награда в категорията „Инвеститор в околната среда” за 2014 г., което й дава възможност да се състезава и в Бизнес наградите за околна среда на Европейската комисия през 2016 г.

За Годишните награди за отговорен бизнес 2015 могат да кандидатстват компании от цялата страна независимо дали са членове на Форума или не. Номинациите се правят онлайн на www.bblf.bg, а крайният срок за подаване на кандидатури е 15 януари 2016 г.

Носителите на Наградите за отговорен бизнес 2015 ще бъдат обявени на официална церемония през февруари 2016 г.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php