2014 ще бъде годината на WiFi маркетинга

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
samer karam
Самер Карам: „Успехът се случва въпреки лошите неща и не благодарение на добрите“
04.04.2014
Luca Filigheddu
Blackberry: „Ориентирали сме развитието си към индустриалните пазари“
17.04.2014

2014 ще бъде годината на WiFi маркетинга

slide1

Във време на комуникационна хиперактивност и социализация,  в което всеки един от нас е „онлайн” 24 часа в денонощието, от изключително значение е да имаш постоянен и лесен достъп до качествен интернет.

slide1

Истината е, че WiFi интернета промени драстично начинът на комуникация през последните години и ни превърна в “уеб зависими” личности, които организират цялото си ежедневие в движение.

Статистиките показват, че през 2013г мобилният интернет трафик е нарастнал 12 пъти спрямо потреблението му през 2000г.  Концепцията да се разработи единен WiFi протокол, който автоматично да свързва устройствата с отворените безжични мрежи в областта неминуемо ще продължи тенденцията за увеличаване на потреблението на мобилен интернет. Hotspot 2.0  вече са налични за потребителите на iOS7 и се очакват да бъдат съвместими с Samsung Galaxy S4 съвсем скоро.

В началото на лятото на 2013г в София и големите градове на България – Варна, Пловдив, Бургас, както и Несебър и Слънчев бряг се появи нова WiFi мрежа– net365.mobi. Днес мрежата е достъпна още във Велико Търново и Банско. Net365.mobi е най-голямата WiFi мрежа на България. Към момента средно потребителите, които използват мрежата на net365.mobi са над 45 000 души, а точките за достъп повече от 3000. Целта на мрежата е да се превърне в най-голямата платформа за WiFi маркетинг.

Истината е, че именно благодарение на смартфоните си и постояният достъп до интернет, потребителите все по-активно започват да използват WiFi мрежите. А когато едно явление се превърне в тенденция, бизнесът неминуемо я превръща в маркетинг канал.

Компании като Google,  Microsoft и eBay спонсорират безжични интернет мрежи, за да осигурят спокоен и гарантиран достъп на клиентите си до интернет.

Google спонсорира безплатен WiFi достъп на клиентите на Virgin America още през 2010, eBay спонсорираха безплатен WiFi достъп по време на 250 полета на Delta Airlines в седмицата на “Деня на благодарността” – потребителите бяха пренасочвани къ м заглавната страница на eBay с насърчаване да купят подарък на близките си. Microsoft спонсорира безплатни WiFi точки в различни краища на света, насърчавайки потребителите да ползват търсачката им Bing.

WiFi маркетингът е сред най-горещите тендеции, защото следвайки навиците на потребителите, компаниите им поднасят своето рекламно послание по най-интуитивния и близък до тяхното ежедневие начин, а това резултира само в едно – повишени продажби при минимални инвестиции на средства.

Вече и българският бизнес може да си позволи да бъде нетрадиционен и иновативен.

Net365 е бързa, надежднa и леснa за използване интернет услуга, изградена в помощ на малкия и средния бизнес именно с цел WiFi маркетинг. Благодарение на net365, собствениците на заведения и търговски обекти не само ще имат възможността по-ефективно да популяризират своите промоции и новини, но и ще имат възможност за изследване на потребителското поведение и демографски профил на клиентите си – възраст, пол, както и поведенчески данни – общ брой клиенти, новопристигнали клиенти и лоялни.

По данни на eConsultancy, до 2020г. потреблението на WiFI няма да спре да нараства и това неминуемо е свързано с разширяващото се портфолио на джаджи – мобилни телефони, таблети, лаптопи, умни часовници и очила. Всички те отдавна не са част от бъдещето и научно-фантастичните филми, а част от живота ни, WiFi маркетингът е това, което ще ги интегрира в комуникационните канали и продажбените стратегии на най-иновативните компании.

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

2 Comments

  1. Ivan petrov казва:

    Ми то годината мина ама…………..

  2. Е как мина, още не сме я преполовили?! Да не говорим, че вече освен net365, по отношение на WiFi маркетинга от април 2014 в България оперират и S&T Group. И макар цените на услугите да са напълно несъвместими – 60лв на месец (net365.mobi за интернет и WiFi маркетинг) срещу 200 долара на месец и 5-6К първоначална инвестиция при S&T Group, наблюдаваме движение в зоната и изключително високи показатели на ефективност.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php