50 стартъп урока от Launch This Year за 2014 г.

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
facebook_yandex
Какво ще донесе на Facebook партньорството й с Yandex?
16.01.2014
Google shte si partnira s hotelite
Хотели и Google ще предлагат виртуални обиколки на стаите
22.01.2014

50 стартъп урока от Launch This Year за 2014 г.

launchthisyear

За всички бъдещи и настоящи предприемачи, които се учат как да започнат и да развият собствен бизнес, на помощ идва Launch This Year. През 2014 г. платформата ще представи 50 стартъп урока (по един седмично). Сред учителите са Навал Равикант от AngelList и Хитен Са, основател на KISSmetrics. Близо 20 000 предприемачи вече са се регистрирали.

launchthisyear

Основател на Launch This Year е Микаел Чо, който е създател и на Ooomf – пазар, на който предприемачи търсят разработчици и дизайнери, които да реализират идеите им. Според Чо, намирането на дизайнер и разработчик, които да направят сайт и/или приложение, е само първата крачка, затова тук идва Launch This Year.

„Това ще добави структура и ще бъде компас при създаването на компанията ви,“ казва основателя Микаел Чо пред VentureBeat. „Нашият фокус през тази година са хората, които са правили това преди…ние искаме да разкрием какво ги е вдъхновило.“

Уроците ще бъдат в различна форма – видео или статии, и ще излизат грубо всяка седмица в логическа последователност. Крайният резултат ще бъде огромна база данни за предприемачи.

„Те (предприемачите) имат различни въпроси: как да продавам, как да управлявам медиите, как да получа финансиране?“ казва Чо. „Launch This Year дава прости отговори на тези въпроси … всеки отговор от някой, който е правил това преди или наскоро.“

Урокът на основателя на KISSmetrics, Хитен Са, например, ще бъде за методологията, която трябва да усвоим, за започнем да създаваме продукта си правилно от самото начало. Бен Йосковиц ще се фокусира върху метриките, които трябва да следим. А Навал Равикант от AngelList ще обърне внимание на „кръвта“ за всеки стартъп – финансирането и това какво трябва и не трябва да правим, когато търсим финансиране.

Звучи обещаващо, можете да разгледате платформата ТУК.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php