Y Combinator и Snapchat в търсене на следващата велика компания

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Iskren-Krastef-1
Българин е ментор на Университета на Обединените арабски емирства
05.04.2016
_KON7436-HDR
Нарисувай бизнеса
19.07.2016

Y Combinator и Snapchat в търсене на следващата велика компания

snapchat-user-640x0

Стартиращите компании се борят всеки ден инвеститори да повярват в идеите им и да започнат да си колаборират. Поради тази причина, от най-големия инкубатор за стартиращи компании в световен мащаб Y Combinator  споделиха иновативната си идея как да достигнат до повече млади предприемачи, които копнеят да станат част от акселераторската им програма.

С помощта на известния инвеститор Джъстин Кан и социалната мрежа Snapchat, Y Combinator обяви състезание с награден фонд инвестиция от 20 000 долара, но този път по-интересен за стартиращите компании ще бъде предстоящият процес на участие.

snapchat-user-640x0

Ето какво ще се случи: Първият кръг на състезанието ще включва попълване онлайн на традиционна форма за участие. Вторият кръг започва на 19-ти май когато Y Combinator ще обяви списък с финалисти, които по време на третия кръг ще се състезават помежду си в Snapchat профила на Джъстин Кан. Всеки финалист ще получи общо един час, в който да използва канала, публикувайки поредица от кратки клипчета, които ще имат за цел да убедят целия екип от инвеститори защо трябва да инвестират в тяхната идея. Разбира се, всичко това ще се случва и пред очите на целия свят, защото ще бъде публично достъпно в реално време и през останалите 24 часа.

Кан е главният „виновник“ дигиталното състезание да се случи. Вдъхновен от кратка история, публикувана в социалната мрежа, той решава, че е време младите предприемачи, стоящи зад стартиращите компании да покажат на света колко добри разказвачи на истории са. Според инвеститора едно от най-важните качества на един предприемач е да бъде добър разказвач, защото само така той ще може да продава идеята си.

Целта на Y Combinator и Джъстин Кан, който също е партньор в инкубатора, е чрез това състезание да достигнат и привлекат точно таргет групата на Snapchat, защото това са предимно младежи и ученици, а надеждите на инвеститорите са идеята, която спечели надпреварата, да бъде измислена от ученици.

Въпреки че все още не знаем дали експериментът ще бъде успешна за YC, едноседмичното събитие определено ще ни даде интересна възможност да надникнем в ранния стадий на работата между инкубатора и стартиращите компании.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php