Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
ceeds2015
Не мразете “големите данни” – интегрирайте ги
23.04.2015
jci-our-future-varna-2015-190415-8f2a
Младежи се борят срещу безработицата с проекта на JCI България „Нашето бъдеще“
05.05.2015

Бранд експеримент CreaShop

creashop_300x250

На 19-ти май в шарената градина на Thievery Bar, Marketing360 ще представи три реални казуса на български брандове, а петдесет специалиста от сферата на маркетинга и рекламата ще търсят решение на поставените предизвикателства. Трима ментори ще направляват процеса.

creashop_877x323_2

Какво включва предизвикателството #CreaShop?

От 9.00 до 9.30 сутринта се регистрирате, пиете кафе и запознавате с участниците, менторите и екипа на Marketing360. След това започвате работа по трите казуса, придружена от професионалните комуникационни съвети на тримата ментори:

  • Александрос Цицос, Co-managing Director in Publicis Consultants MSLGROUP
  • Младен Борисов, Head of Digital in Traincamp.me
  • Ваня Бабанин, PhD, Regional Coordinator of European Association of Communication Directors(EACD)

На всеки казус е отделен по час и половина, време през което да чуете кратка презентация на казуса, насоки от менторите и практическа работа от групите от по седем души. Менторите ще се постараят да поставят ясен план, по който да се градят решенията и стратегиите за всяка бранд задача.

Закуската и обядът са по-скоро част от работилницата, отколкото основно занимание.

Първият бранд казус е свързан с рекламна агенция – как да се промотира по-добре, как да намери нови клиенти и с какво да задържи старите.

Втората компания стартира дейност през 2012 и днес можем да я определим като един от най-успешните български стартъпи.

Последната част от CreaShop ще се фоксурира върху селф брандинга.

Повече за програмата, цените и участниците вижте ТУК. Билетите са вече в продажба – местата – ограничени.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php