Дигиталната революция приключи, да започне еволюцията

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
LIN_8737
Иновации и интернет тенденции са фокус на седмото издание на Български награди за уеб
20.04.2015
ceeds2015
Не мразете “големите данни” – интегрирайте ги
23.04.2015

Дигиталната революция приключи, да започне еволюцията

ceeds_1605

Домакин на повече от 3300 топ мениджъри от Централна и Източна Европа, седмото издание на най-големия технологичен форум CEEDS’15 by Webit беше открит от вицепрезидента на Европейската Комисия и Единен Дигитален пазар – Андрюс Ансип, специален гост на събитието и неговия основател – Пламен Русев –сериен предприемач и инвеститор в технологични компании.

ceeds_1605

“Потенциалните потребители в Европа са около 500 млн. души, далеч повече от 350-милионния пазар на САЩ, но това че всяка държава – членка е подчинена на собствена нормативна уредба е истинско предизвикателство пред “единния дигитален пазар,” сподели по време на своята реч при откриването на CEEDS Андрюс Ансип.

“Ако искаме Европа да заеме полагащата й се роля е изключително важно да направим необходимите промени в образователната и законодателната система, здравеопазването и транспорта, но най-вече да започнем да насърчаваме предприемачеството, защото част от най-успешните компании през последните години са тези, които основаха бизнеса си на принцпите на споделената икономика”. И макар това по никакъв начин да не се вписва в текущата правна система, тяхната текуща пазарна стойност конкурира тази на най-големите световни банки с вековни традиции,” беше тезата, която Пламен Русев защити по време на откриването.

Изпълнителни директори, основатели, технически директори, ИТ директори и топ мениджърите споделиха своя опит по време на лекционния поток и споделиха част от маркетинг тенденциите, които ще повлияят пазара през следващите няколко години:

  • Бъдещето на медиите и маркетинг пазара ще бъде предопределено от трите К – компютри, клауд технологии и свързаност (connectivity);
  • Макар съдържанието, технологиите и статистическите данни вече да са обвързани и да са едно, бизнесът постепенно преминава от ориентирана към съдържанието към ориентиран към екосистемата комуникация;
  • Хиперсегментирането и умението да се управляват “прозрачно” данните са сред основните умения, които маркетинг експертите трябва да усвоят и прилагат;
  • Имейл комуникацията запазва лидерските си позиции по отношение ангажираността на потребителите и ефективност;

Видеото е топ – тенденция, сподели Христо Христов, изпълнителен директор на Netinfo, с особен акцент на видеата, в които се споделят полезни съвети и инфорация.

“Днес сме свидетели на дигиталната трансформация, която променя живота ни, обществото ни, индустриите, които познаваме. Дигиталната трансформация предизвиква социална глобализация и тя ще засегне всеки.”

Билетите за седмото издание на CEEDS’15 by Webit бяха продадени седмици преди събитието, а гостите заявили своето участие са от над 40 страни, включително България, Ръмъния, Сърбия, Украйна, Унгария, Хърватска, Словения, Чехия, Германия, Австрия, Албания, Турция, Англия, Холандия и много други.

Ето и част от най-популярните туитове от първия ден на събитието.

 

 

 

 

 

 

 

 

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php