Маркетинг тенденции: Европа срещу ЦИЕ (част 2)

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
mkt360_marketing_trends_main_banner_orange
Маркетинг тенденции: Европа срещу ЦИЕ
25.02.2015
booking
ВНИМАНИЕ: Лъжат с фалшиви профили на Booking.com
05.03.2015

Маркетинг тенденции: Европа срещу ЦИЕ (част 2)

speaker_rob_wesbter_crimtan

На 05 март 2015 /четвъртък / в Интер експо център София ще се проведе конференцията 2015 Marketing Trends: Europe vs CEE, организирана от Marketing360. Конференцията ще постави фокус върху водещи маркетинг тенденции, които маркетлозите не само ще следят, но и ще прилагат през 2015.

speaker_rob_wesbter_crimtan

Видеото без съмнение ще продължи да бъде основен инструмент при комуникацията на брандове, ценности и лични емоции.

Персонализацията преди години беше трудна и скъпа за реализация, но клиентите все повече настояват да са единствени и неповторими, да получават лични продукти и услуги и те да бъдат създадени, ако не специално за тях, то поне преработени спрямо техните представи и очаквания.

Дигитално съдържание не е само картинка, не е просто текст. Наложително е да повишаваме IT културата и знанията си, да сме в крак с последните изисквания на големите доставчици на реклама, да знаем как да създаваме съдържание за онлайн.

Онлайн рекламата получава по-големи бюджети, повече видимост, а по този начин и повече реални действия от страна на потребителите. Кой от нас не е рекламирал онлайн или не е кликал на рекламно послание в мрежата? Но как се програмира онлайн рекламата и трябва ли да сме компютърни специалисти, за да създадем една ефективна кампания в интернет?

Важно е как маркетираме и къде, но не е без значение и какви продукти създаваме, какво искат клиентите и кои са най-актуалните им желания по отношение на здравословен начин на живот, на сигурност, на ангажимент от компанията към потребителите. Тези и още теми ще се дискутират в рамките на конференцията. Билети за събитието могат да бъдат купени от тук.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php