Не мразете “големите данни” – интегрирайте ги

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
ceeds_1605
Дигиталната революция приключи, да започне еволюцията
22.04.2015
creashop_300x250
Бранд експеримент CreaShop
04.05.2015

Не мразете “големите данни” – интегрирайте ги

ceeds2015

Вторият ден на най-голямата технологична конференция в Централна и Източна Европа – CEEDS’15 by Webit беше посветен на социалните мрежи, анализите и управлението на “големи” данни, споделената икономика и технологиите.

ceeds2015

На сцената излязоха топ-мениджъри на SAP, Microsoft, Ford, the Austrian Space Forum, Eliademy, Intel Capital, Orange Ventures, 3TS Capital, Telerik, Forbes Media и много други.

“Alibaba е най-големия ритейлър в света, макар да не поддържат собствен инвентар. Facebook е най-популярната медия в света, без да създава собствено съдържание. Airbnb се превърна в най-големия доставчик на туристически услуги, а няма собствени хотели – всички те “разрушиха” бизнес циклите във вида, в който ги познаваме на всички нива и въпреки това всички те са част от най-успешните компании през последните години. Умението да бъдат усвоени закономерностите на “споделената икономика” и анализът на “големите данни” е това, което ще движи бизнеса през следващите години”,  сподели на сцената Игор Бойкер – маркетинг консултант на Nike, Uniliver  Amazon.

Умението на бизнеса да ангажира аудиторията си чрез хиперсегментация, персоналното отношение и внимание към детайла ще спомогнат на бранд мениджърите да оптимизират маркетинг бюджетите си и да плащат все по-малко за реклама. Анализът на “големи данни” и предвиждането на тенденциите ще е това, което им помогне да оцелеят – бяха двете основни, които лекторите на сцена “Маркетинг и иновации”, пропагандираха.

“Големите данни” превръщат маркетинга в наука – вече не говорим за емоции, не говорим и за истории, обсъждаме “новия маркетинг” като наука, която не образова, а анализира.”

На технологичната сцена бяха обсъждани технологиите в сферата на космонавтиката и еволюцията в сътрудничеството между човека и робота, иновациите в костюмите на космонавтите и как взаимодействат с човека, който ги носи.

Засегната беше още еволюцията в образованието и как онлайн образованието повлиява традиционната педагогика, правейки я по-ефективна, а също така и колко важно е професионалното и квалифицирано обучение.

“Образованието е цяла индустрия. С поставянето на правилните цели и отчитайки правилно стойността й всеки бизнес трябва да бъде повлиян, както и бизнесът да й влияе,” сподели основателят на онлайн образователната платформа Eliademy – Сотирис Макригянис.

Повдигнат беше въпроса за сигурността на данните, анализът и обработката на “големите данни” и партньорството между играчите на пазара като сигурен подстъп към овладяване на “технологичната еволюция”.

CEEDS’15 by Webit завърши с дискусионен панел, който илюстрира огромното преимущество, което България предлага за инвеститорите и възможностите за развиване на предприемаческата екосистема, както и споделяне на добрите практики от пазара и най-големия екзит, реализиран от българска технологична компания само преди няколко месеца.

Само след няколко дни – на 11 май в Дубай ще се състои Digit by Webit, а в началото на октомври в Истанбул ще се състои Webit Global Congress.

Годишно световните събития Webit събират над 15 000 души от цял свят и подпомагат предприемачи от цял свят, предоставяйки им маркетинг ресурси, менторинг и възможност за развитие като ги свързват с инвеститори, медии и корпорации.

[sws_yellow_box box_size=“620″] Newtrend Media Marketing Events е официален медиен партньор на събитието и обслужваща агенция – социален маркетинг на глобалните събития Webit.[/sws_yellow_box]

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php