529 млн.долара и над 22 000 проекта в Kickstarter през 2014 година

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
whatsapp-logos-780x605
WhatsApp за десктоп?
15.12.2014
samsung-is-betting-its-entire-future-on-the-internet-of-things
Samsung влага 100 млн. долара в Internet of Things
06.01.2015

529 млн.долара и над 22 000 проекта в Kickstarter през 2014 година

kickstarter

През 2014г. crowdfunding платформите не просто бяха популярни, а достигнаха своята връхна точка. След близо 6 години от създаването си, приходите от залози в Kickstarter достигнаха 1 млрд. долара, като малко над половината от тях (529 млн. долара) са от 2014 година.

kickstarter

Kickstarter представи интерактивна и подробна равносметка на изминалата 2014 година. От нея става ясно, че залозите (наричани още подаръци) са на стойност 529 млн. долара, а финансираните проекти са 22 252 на брой. Над 3,3 млн. души от целия свят са подкрепили креативните проекти от crowdfunding платформата.

Най-успешно финансираните категории са Музика и Филми&Видео, а най-високите залози очаквано са в категориите Технологии с 125 млн. долара и Дизайн с 96,5 млн. долара.

Един от топ финансираните проекти е The Coolest Cooler – високо технологична, музикална хладилна чанта, която изпълнява любимите ви парчета и едновременно с това запазва охладени напитките ви. The Coolest Cooler е най-скъпият проект от създаването на Kickstarter досега с финансирания на стойност 13,2 млн. долара.

Статистики има и за всяка държава. 1,105 българи са инвестирани 145,800 долара в различни проекти. По всичко личи, че за предприемачите и crowdfunding платформите предстои още по-интензивна година. Kickstarter разкри и малки подробности като това, че най-успешния ден на финансиране за проекти е сряда, а неделята е най-малко предпочитана. Най-популярното време за залози е 13 часа, което навежда на мисълта, че хората разглеждат проекти в Kickstarter докато са на работа. Очаква ни креативна година.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php