Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
applecar
Apple ще тества електрическата си кола
19.08.2015
Roborace
Roborace е първото състезание за безпилотни автомобили
30.11.2015

Иновационна стратегия за успешен бизнес

smiling_business_woman

Какво трябва да знаем, когато наемаме маркетингов консултант на щат? Много важен въпрос, ако наистина искате вашият бизнес да тръгне нагоре. Като започнем от свежата торба с идеи и стигнем до обективни стратегии, които ще бъдат в полза на бизнеса ви.

smiling_business_woman

Нека кажем, че вече сте направили правилното проучване и вашата селекция от маркетингови консултанти, които да ви помогнат с нуждите на вашия бизнес, е вече готова. Но дали това е достатъчно, за да даде основа на толкова важно решение? Не мисля. Преди да сключите договор помислете за следните няколко неща.

Много е важно да имате предварителна представа за развитието и целите на бизнеса ви. Това ще даде и на вас, и на наетия специалист необходимата база за развитие на проекта. Хубаво е да си припомним, че никой не чете мисли. И когато става дума за толкова сериозно начинание, най-добрият начин то да е успешно, е и двете страни да бъдат подготвени.

Както в професионалния грим, така и в маркетинга – ако клиентът не знае как трябва да изглежда крайният резултат, то професионалистът няма как да го доведе до там. Колкото и да са унифицирани тези резултати, те са строго индивидуални според преценката на всеки собственик на бизнес. Различните желания и възгледи водят до различни техники, оферти и дори отношение към проекта.

Напоследък все по-често си мисля, че хората си представят маркетинг стратегиите като попълване на кръстословица – правилният отговор е само един. А не е. Тук можем да варираме и затова е толкова важно за нас как вие представяте продукта си пред нас и как искате ние да го представим пред вашите потенциални клиенти.

Няма нужда да говоря за различните предимства на това да наемете маркетингов експерт на щат. Това можете да прочетете в много статии из интернет пространството. Важното за мен е какво вие очаквате от този специалист. Разбира се, има очаквания, които могат да бъдат реализирани и такива, които могат да бъдат планирани.

Не си създавайте негативно мнение за работата на човека, който сте наели, само защото не ви обещава невъзможното. Изслушайте го и преценете до каква степен стратегиите, които ще ви предложи той, ще бъдат достатъчно приспособими към вашия бизнес. Постепенните резултати са трайните такива. И ако утре седнете от двете страни на едно бюро, не хвърляйте бомбата от нереалистични очаквания с нисък бюджет. Определете какво е правилно за компанията ви и колко може да бъде отделен от бюджета й за реализация на нова маркетингова стратегия.

Винаги имайте предвид, че хубавите резултати се случват от добрите идеи, които се обсъждат, критикуват и възприемат. Ако вие бъдете отворен към новите предложения, то резултатите ще бъдат с една идея по-близо до вас.

The following two tabs change content below.
Роси харесва новите социални мрежи и старите приятелства. Иновативните стратегии за маркетинг и отлежалите във времето методи на комуникация. Медиите са не само работа, но и начин на живот за нея – като писането. Опитът в различни области - тв- и видео продукции, реклама и лайфстайл журналистика, й дава широкия диапазон от умения, нужен за продуктивна екипна работа, наситена с динамика и вкус към поднасяне на новините, които ни заобикалят и интересуват.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php