Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
applecar
Apple ще тества електрическата си кола
август 19, 2015
Roborace
Roborace е първото състезание за безпилотни автомобили
ноември 30, 2015

Иновационна стратегия за успешен бизнес

smiling_business_woman

Какво трябва да знаем, когато наемаме маркетингов консултант на щат? Много важен въпрос, ако наистина искате вашият бизнес да тръгне нагоре. Като започнем от свежата торба с идеи и стигнем до обективни стратегии, които ще бъдат в полза на бизнеса ви.

smiling_business_woman

Нека кажем, че вече сте направили правилното проучване и вашата селекция от маркетингови консултанти, които да ви помогнат с нуждите на вашия бизнес, е вече готова. Но дали това е достатъчно, за да даде основа на толкова важно решение? Не мисля. Преди да сключите договор помислете за следните няколко неща.

Много е важно да имате предварителна представа за развитието и целите на бизнеса ви. Това ще даде и на вас, и на наетия специалист необходимата база за развитие на проекта. Хубаво е да си припомним, че никой не чете мисли. И когато става дума за толкова сериозно начинание, най-добрият начин то да е успешно, е и двете страни да бъдат подготвени.

Както в професионалния грим, така и в маркетинга – ако клиентът не знае как трябва да изглежда крайният резултат, то професионалистът няма как да го доведе до там. Колкото и да са унифицирани тези резултати, те са строго индивидуални според преценката на всеки собственик на бизнес. Различните желания и възгледи водят до различни техники, оферти и дори отношение към проекта.

Напоследък все по-често си мисля, че хората си представят маркетинг стратегиите като попълване на кръстословица – правилният отговор е само един. А не е. Тук можем да варираме и затова е толкова важно за нас как вие представяте продукта си пред нас и как искате ние да го представим пред вашите потенциални клиенти.

Няма нужда да говоря за различните предимства на това да наемете маркетингов експерт на щат. Това можете да прочетете в много статии из интернет пространството. Важното за мен е какво вие очаквате от този специалист. Разбира се, има очаквания, които могат да бъдат реализирани и такива, които могат да бъдат планирани.

Не си създавайте негативно мнение за работата на човека, който сте наели, само защото не ви обещава невъзможното. Изслушайте го и преценете до каква степен стратегиите, които ще ви предложи той, ще бъдат достатъчно приспособими към вашия бизнес. Постепенните резултати са трайните такива. И ако утре седнете от двете страни на едно бюро, не хвърляйте бомбата от нереалистични очаквания с нисък бюджет. Определете какво е правилно за компанията ви и колко може да бъде отделен от бюджета й за реализация на нова маркетингова стратегия.

Винаги имайте предвид, че хубавите резултати се случват от добрите идеи, които се обсъждат, критикуват и възприемат. Ако вие бъдете отворен към новите предложения, то резултатите ще бъдат с една идея по-близо до вас.

The following two tabs change content below.
Роси харесва новите социални мрежи и старите приятелства. Иновативните стратегии за маркетинг и отлежалите във времето методи на комуникация. Медиите са не само работа, но и начин на живот за нея – като писането. Опитът в различни области - тв- и видео продукции, реклама и лайфстайл журналистика, й дава широкия диапазон от умения, нужен за продуктивна екипна работа, наситена с динамика и вкус към поднасяне на новините, които ни заобикалят и интересуват.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php