SpaceX с финансиране на стойност 1 млрд. долара от Google и Fidelity

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
chrome-for-iphone-640x426
Chrome 40 за iOS с нов дизайн и функции
21.01.2015
opener
Все по-стилни смартчасовници, гривни и аксесоари от категорията ‘wearables’
23.01.2015

SpaceX с финансиране на стойност 1 млрд. долара от Google и Fidelity

spacex-dragon

SpaceX (Space Exploration Technologies) се занимава с изследвания на Космоса. Инвестицията, направена от Google и Fidelity, е на стойност от 1 млрд. долара и осигурява малко под 10% участие в управлението на SpaceX. Към момента SpaceX разработва проект, специфично насочен към това да осигури достъп до Интернет на повече места.

spacex-dragon

Смята се, че финансиранията, получени в рамките на този рунд, повишават стойността на SpaceX до 10 млрд.долара. В блога си от SpaceX написаха, че финансирането „ще подкрепи продължаващите иновации в областите космически транспорт, повторна употреба и производство на сателити“.

„Нашият фокус е създаването на глобална комуникационна система, която ще бъде по-голяма от всичко познато ни досега,“ казва Елиън Мъск, основател на SpaceX и един от основателите на PayPal (вече бивш служител на компанията).

За Google сделката е пряко свързана с проекта Loon, който, подобно на SpaceX, има за цел да осигури Интернет връзка до най-недостъпните места на планетата и да създаде световна комуникационна система. Това ще стане с помощта на балони, които се изпращат в стратосферата и оттам изпращат връзка до Земята. Процесът е сложен, но не и невъзможен. А каква е връзката и как SpaceX ще допринесе към развитието на проекта Loon, засега не става ясно. Дали изобщо целта на финансирането е двата проекта да си „сътрудничат“ или Google иска да има контрол над конкурентите си?

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php