Какво купуват предприемачите в България, за да започнат собствен бизнес?

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
IMG_3809
Саад Чиима, Kaymu.bg: „Населението в България е малобройно, но интернет пенетрацията е висока“
25.11.2014
uberprivatedriver
Uber потвърди нов кръг финансиране на стойност над 1,2 млрд.
05.12.2014

Какво купуват предприемачите в България, за да започнат собствен бизнес?

10259710_10202768709130081_9126244409392567627_n

Предприемачеството става все популярно и дори децата искат да бъдат предприемачи, когато пораснат големи. Предприемачите в България често стартират собствен бизнес като купуват „хоби” стоки и инструменти на изплащане. Това показва новото издание на класацията „Хоби топ 5 на изплащане” от БНП Париба. Ето и кои са най-популярните хобита сред предприемачите у нас.

10259710_10202768709130081_9126244409392567627_n

5-то място: Спортно оборудване

Здрав дух в здраво тяло, както се казва. Българите започват да полагат все повече грижи за себе си и класацията го потвърждава. Не е изненада, че най-търсената стока в категорията „Спортно оборудване” са велосипедите, но данните показват ръст в покупките на фитнес оборудване, в това число крос тренажори, бягащи пътеки, лежанки, степери, лостове и тежести. Такива стоки са по-подходящи за спортни зали, отколкото за домашно ползване. Очевидно, много спортни ентусиасти комбинират тренировките с бизнес и отварят собствени зали.

4-то място: Аудио оборудване

Четвъртото място е за аудио оборудване, използвано на публични места. Все пак, каквато и уредба да си купиш за вкъщи, едва ли ще се нуждаеш от голям лизинг. Тук става въпрос за собственици на различни заведения, клубове, дискотеки, магазини и т.н. Музиката е навсякъде около нас.

През последната година на изплащане са закупени и професионални музикални смесители. Комбинирайки такова оборудване с DJ талант, много хора могат да се превърнат във водещи на партита и на семейни и корпоративни събития и отново да превърнат хобито в бизнес.

3-то място: Фотография

Професионалната фотография е скъпо удоволствие. Победителите в категория „Фото и видео камери” са висок клас цифрови фотоапарати и полупрофесионални видео камери. Все повече любители на фотографията превръщат хобито си в бизнес като предлагат фото и видео заснемане на семейни и корпоративни събития – сватби, рождени дни, конференции и т.н.

2-ро място: Автоаксесоари и оборудване

По данни на Министерство на вътрешните работи, близо 40% от автомобилите в България са на възраст над 20 години, а други 30% са на 16-20 години. Тези стари коли се нуждаят от чести ремонти и поддръжка, което е печеливша ниша за малки сервизи с екип от 2-3 механици. Предприемачите купуват оборудване като: заваръчни апарати, подемници, компресори и металорежещи инструменти.

1-во място: Инструменти и оборудване

Категорията-победител е „Инструменти и оборудване”, като най-търсените стоки в нея са моторни триони, мотофрези и моторни коси. Победителите са висок клас инструменти и цената им е много по-висока в сравнение с оборудването за домашна употреба. Например, най-търсеният трион е на цена 440-490 лв., докато в магазините „Направи си сам” такива инструменти могат да бъдат намерени на цена около 100 лв. Според експертите анализатори, купуваните стоки на изплащане се използват за осигуряване на малки стопанства с модерно оборудване, което допринася за повишаване на ефективността на бизнеса и съкращава времето за операции като култивиране на обработваеми земи, рязане на дървета и храсти и т.н. Що се отнася до фермите в Бългаия, предприемачите купуват още и трактори, висок клас пръскачки, помпи и др.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php