LAUNCHub обяви 11-те екипа за финалната фаза на инвестиционната селекция

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
wikipedia_sculpture_poland_slubice-291x480
Строят паметник на Wikipedia в Полша
октомври 13, 2014
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Inbox от Google е личният ви имейл асистент
октомври 23, 2014

LAUNCHub обяви 11-те екипа за финалната фаза на инвестиционната селекция

unnamed

Екипът на LAUNCHub официално обяви класираните кандидати за участие във финалния кръг на седмата поредна апликация за инвестиционна селекция, която стартира през септември.

unnamed

След представяне на живо на своите проекти и решения на специално организирано събитие в края на тази седмица, най-високо оценените кандидати ще могат да получат инвестиция в размер до 200 000 евро срещу дялово участие. Екипът на LAUNCHub, заедно с водещи експерти в областта на дигиталните технологии, е разгледал повече от 200 кандидатури, от които за финалната фаза са класирани общо 11 стартъп компании с продукти и решения близки до прототип, сред които са и проектите Carista, Reloyalty, Visitrack и други. Пълният списък е публикуван на сайта на LAUNCHub.

Класираните кандидати ще представят решения и продукти в дигиталната област, с които все повече се търсят пресечните точки между високите технологии и здравеопазването, автомобилната и транспортната индустрии, биткойн и други.

От създаването си през 2012 година, LAUNCHub е инвестирал над 3.5 милиона евро в 47 стартиращи екипа от дигиталната сфера и е реализирал привличането на още над 4 милиона евро под формата на коинвестиции за портфолиото си. На стратегическо ниво, LAUNCHub партнира със Seedcamp и Mozilla WebFWD. LAUNCHub управлява 9 милиона евро по инструмента “Entrepreneurship Acceleration and Seed Financing” от съвместната инициатива JEREMIE на ЕИФ и ЕК.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php