Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
xl_summer-gadgets-cover-624-2
Най-лесният начин да привлечете нови клиенти
23.07.2013
58ed30b0413d244977e4582f76b41481
Губим ли си времето във Facebook?
26.07.2013

4 грешки, с които може да загубите доверието на своя клиент

a1976497b70275532230e6ef2b0098e6

Месецът е към своя край и аз получавам заплатата си по електронен път. С кредитната ми карта отново ставаме най-добри приятели. Сезонът е лято – време за море. Имам нужда от няколко покупки, но нямам време да обикалям магазините.

Сядам пред компютъра и било то чрез Google или социалните мрежи, аз попадам на вашия сайт. Както вече казах, кредитната ми карта е в мен. Готов съм да купувам!

Само няколко минути по-късно, в най-лошият случай секунди, затварям сайта ви, изключвам лаптопа си и отивам на пазар…

Бях на път да ви дам половината си заплата, но нещо, което видях на вашия сайт, тотално ме разубеди.

Какво беше то? Какво ме накара да не купя нищо?

В следващите редове ще видите 4-те грешки, които могат да ви костват всичко – доверието на клиента!

Грешка #1: Съдържането на вашия сайт е ориентирано към SEO оптимизация, вместо към клиента

Съдържанието на вашия сайт е изключително важно за новия клиент. В крайна сметка, на кого предлагате тази информация – на вашата таргет група или на мрежата като цяло. Ако вашето съдържание е ориентирано само към това да генерира какъвто и да е трафик, това лесно се разпознава от клиента. И разбира се, отблъсква го. Пример:

„Нашите фитнес треньори изготвят хранителни програми от всякакъв вид – хранителни програми за мъже, хранителни програми за жени, хранителни програми за младежи. Предлагаме и общи пакети за хранителни програми. Хранителни програми за цялото семейство, хранителни програми за подарък…..“

Сигурен съм, че нещо ви прави огромно впечатление, а и ви дразни. Мен лично това ще ме накара да потърся другаде. Също така, трябва да знаете, че ако използвате този метод за вашия сайт, има огромна вероятност Google да ви накаже за това и да отнеме от „точките ви живот“. А именно – няма да се показвате на предните страници при търсене от потребител в Google.

Грешка #2: Силно преувеличаване на ползите от продукта

Както сме започнали с хранителните режими.. Посещавали ли сте сайтове, които ви обещават да свалите 15-20кг за 1 месец? Или че ако си купите някоя книга, принципите в нея ще ви направят милионер за невероятно кратък период от време? Нека си признаем, всички сме били свидетели на такова съдържание в онлайн пространството.

Разбира се, от потребител до потребител има огромна разлика. Ако една част са наивни, то аз ви съветвам никога да не се възползвате от този факт. Това, че някой смята, че има нужда от нещо, не значи, че вие непременно трябва да му го дадете. Както знаем, клиентите не винаги знаят какво искат. За това, бъдете етични и загрижени за тях. Това ще ви се отплати!

dark-cherries

Грешка #3: Затрупвате сайта си с реклами

Ровейки часове из Google,  намерих вашия сайт и продукта, от който имам нужда. И какво да видя? Не, това вече е върхът! Толкова много време прекарах в затваряне на изкачащи рекламни прозорци, че ми писна. Дори когато намерих продукта, който искам, отново ме затрупват с ненужни реклами. Не мога повече, махам се.

Това ли са думите, които искате да чуете от вашия потенциален клиент? Трябва да сте наясно, че щом клиентът е посетил вашия сайт, то той вероятно иска да закупи ваш продукт. Да го затрупвате с ненужна за него информация и реклами е много лош ход. Не може човек да си търси сноуборд оборудване и да изкача реклама за курс по готварство. Казвам го от личен опит.

Разбира се, ако решавате да поставите рекламни банери на вашия сайт, то направете избора си сами, а не позволявайте на GoogleAds или друг източник да го прави вместо вас. Ако продавате сноуборд оборудване, нека рекламите са свързани с продукта ви – курс по каране на сноуборд, ски.

Грешка #4: Липса на езикова култура

Изобилието от правописни и граматически грешки и липсата на логическа последователност в съдържанието на вашия сайт правят лошо впечатление на клиента.

Наистина, много е трудно да се следи конструкцията на изречението и лексиката. Не винаги човек може да открие своя грешка, дори да знае, че има висока езикова култура. Всеки прави грешки, като най-често срещаната причина е бързането.

Това, което бих ви посъветвал, е да проверите за грешки и премахнете такива от най-посещаваните страници на вашия сайт. От жизнена важност са Home page, About us page, Contact page. Това са страниците, които изграждат вашия имидж пред клиента, така че дори да сте сигурни, че нямате грешки там, не е зле да проверите отново. Тук искам да благодаря на редакторите на NewTrend.bg, които ще ми помогнат да не се изложа!

Сигурен съм, че някои от вас са напълно наясно с тези грешки и вече правят всичко възможно да не ги допускат. Въпреки всичко, тази статия може да ви послужи като проверка за следващия път, когато пишете статия, изпращате e-mail или модернизирате сайта си.

И така, отново въпрос към вас:

Били ли сте някога на път да купите нещо от някъде и грешка от горепосочените ви е отблъснала? Ако да, моля споделете с нас вашата интересна история в секцията за коментари под статията.

The following two tabs change content below.

Стилиян Запорожанов

Стажант at NewTrend.bg
Стилиян Запорожанов е 22-годишен финансист по образование, но авантюрист по душа. Занимава се със спорт от 14 години и интересите му са в областта на психологията, личностното развитие,екстремните спортове и маркетинга.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php