Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
fe8197accb9cfbd976cc55a23120b3c6
Кой ни излъга? Истината, която всеки трябва да знае!
28.08.2013
ba9051e76e1aeb50096e68d833e50801
Маркетингът на Новото време
22.09.2013

Защо НЕ сме сигурни в себе си?

pensive woman biting lips

Ок.

От скоро се занимавам с писане, а вече не съм сигурен дали ми харесва.

Смятам, че с всеки един материал ставам все по-добър и по-добър.

Но нещо ми пречи да го повярвам истински.

Знам, че обичам да си контактувам с хората.

Обичам и да изразявам мнението си.

Но всеки път, когато искам да напиша нещо, аз трябва да направя избор.

pensive woman biting lips

Трябва да избера темата, която ще разисквам.

Трябва да избера начина, по който ще пиша.

Трябва да избера посланието, което да дам.

Накратко.

Трябва да избера кой Стилиян да застане зад статията.

Дали истинският или този, който хората искат.

Много от вас си мислят.

Мислят си, че просто сядаш и пишеш.

Да, ама не.

Всеки, който се занимава с писане, си е задавал следните въпроси:

Кой ли ще прочете това?

Как ли ще прозвучи това?

Какво ли ще си помислят за мен, ако не им хареса това?

Въпроси. Въпроси. Въпроси.

Все въпроси, свързани с несигурност.

Несигурност в собствените способности.

А знаете ли как сме се научили да прикриваме нашата несигурност?

Сравнявайки се с другите.

Сравнявайки се в ежедневието, в бизнеса, в любовта.

Ще излъжа, ако кажа, че не сравнявам себе си с другите.

Сравнявам се много често.

Сравнявам се почти всеки ден.

Пишейки в момента, дори се замислям как от утре ще сравнявам тази статия със статии на други автори.

Сравнения в ежедневието.

Казваме едно, но имаме друго предвид.

Защо учиш в университет? – Защото всички учат. ( Не знам. )

Защо ходиш на работа? – Защото всички ходят. ( Не знам. )

Защо ходиш на море в Слънчев бряг? – Защото всички ходят там. ( Не знам. )

Защо пиеш алкохол? – Защото всички пият. ( Не знам. )

Защо имаш Facebook? – Защото всички имат. ( Не знам. )

Защо живееш? – Не те разбирам… ( За да правя всички горепосочени безсмислени неща. )

Не се сравнявайте с другите и несигурността ще изчезне!

The following two tabs change content below.

Стилиян Запорожанов

Стажант at NewTrend.bg
Стилиян Запорожанов е 22-годишен финансист по образование, но авантюрист по душа. Занимава се със спорт от 14 години и интересите му са в областта на психологията, личностното развитие,екстремните спортове и маркетинга.

Коментари

коментара

2 Comments

  1. Стив казва:

    Изключително слаба статия, която (според мен) разваля цялостната концепция на сайта. По-скоро ми прилича на чернова на есе, написано в девети клас в час по писмени упражнения.

    Моля ви, не го допускайте повече.

  2. Стилиян Запорожанов казва:

    Здравейте, Стив.

    Благодаря Ви за коментара. Ще Ви бъда признателен, ако ми предоставите ваша рецензия на моята „чернова на есе“.

    Имам амбицията да се поуча от грешките си и да премина успешно в десети клас.

    Благодаря Ви предварително!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php