Alibaba с интересен подход към търговците в САЩ

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
htc-one-m8-google-edition
Кога да очаквате Android Lollipop и на вашия HTC?
16.01.2015
google-wallet-vs-apple-pay
Google преговаря със Softcard, за да направи Google Wallet достоен конкурент на Apple Pay
19.01.2015

Alibaba с интересен подход към търговците в САЩ

screen-shot-2013-10-16-at-3-11-45-pm-780x439

Китайският сайт за е-търговия Alibaba има интересна стратегия за 2015 година, която започва да прилага. Alibaba Group има за цел да привлече американски търговци, на които да осигури клиенти от средната класа в Китай.

screen-shot-2013-10-16-at-3-11-45-pm-780x439

Според Reuters, Alibaba ще осигури специално място в платформата, където американските търговци да предлагат продуктите си. За никого не е тайна, че Alibaba е потенциална заплаха за Amazon.com. Към момента, китайският уебсайт се чувства повече от добре на роден пазар с продажби в световен мащаб на стойност близо 300 млрд. долара. Въпреки това стратегията за привличане на американските търговци е част от нещо много по-голямо като проникване на пазара в САЩ, например. И все пак, засега Alibaba се придържа към по-предпазливи действия и тръгва „от далеко“.

Alibaba подготвя, също така, маркетингова кампания, с която се насочва към американския бизнес. Целта е компаниите да бъдат наясно с възможностите, който китайската компания предлага.

„В момента не изглежда като голяма работа, но в рамките на следващите 12 до 18 месеца търговците в САЩ ще работят за 300 млн. китайски потребители,“ казва в интервю за Reuters през миналата година Джоузеф Цай, вицепрезидент в Alibaba.

Средната класа в Китай винаги е била предизвикателство за търговците от Западните страни, особено за тези от САЩ. Alibaba стреля точно в целта с новата си стратегия и с нетърпение очакваме да разберем какви ще бъдат първите резултати.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php