Apple отново с рекордни продажби за тримесечието

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
ipad-mac-event0201
iPad Air 2 и iPad Mini 3 са новите членове на семейството на Apple
17.10.2014
tim-cook-at-wsjd-live
Apple Pay активира 1 млн. карти за 72 часа
28.10.2014

Apple отново с рекордни продажби за тримесечието

apple-icon-apple

От Apple публикуваха резултатите за последното тримесечие на фискалната 2014 година. Продажбите продължават да растат – 39,3 млн. единици iPhone, 12.3 млн. iPad и 5,5 млн. Mac. „Изчезващият“ iPod отбелязва 2.6 млн. продажби.

apple-icon-apple

Статистически погледнато, година след година Apple върви само нагоре. За първото си тримесечие, iPhone 6 и iPhone 6 Plus доказват, че са най-успешните досега. За същия период през миналата година цифрата продадени iPhone е 33.8 млн – почти 6 млн. по-малко. Очакванията на Apple за тазгодишното последно фискално тримесечие са надминати – очаквани са 38 млн., а действителните продажби са 39.3 млн.

Ръст се наблюдава и при компютрите. За същия период през 2013г. са направени 4,57 млн. продажби на Mac спрямо 5,5 млн. за 2014 г.

При iPad и iPod наблюдаваме спад, респективно за iPad от 14,08 млн. на 12,3 млн. и за iPod от 3,5 млн. на 2,6 млн. Независимо от това, става ясно, че основният бизнес за Apple остава името iPhone и там резултатите растат. През следващото тримесечие, под лупа ще се наблюдават резултатите на iPad Air 2 и iPad Mini 3.

iphone-6

19,5 млрд. долара е била печалбата за същото тримесечие на 2013г., а за 2014г. скача до 23,7 млрд. долара, като по този начин Apple отново подобрява представянето си.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php