Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
gplogo
Google с пълна промяна на Google+
18.11.2015
google_professional_woman_emoji
Емотиконите на Google насърчават равенство на работното място
11.05.2016

Дигиталният гараж на Google е вече онлайн

DigitalGarageGoogle

Google ни изненадва с онлайн платформа, предлагаща обучения за всеки от ученици до предприемачи. Името на програмата е Дигитален гараж, в който обучения по дигитален маркетинг и развиване на бизнеса ще са достъпни напълно безплатно.

По данни на Европейската комисия за страните от Европейския съюз едно от големите предизвикателства е липсата на дигитални умения. Живеем в силно развити технологични времена, в които за да създаваш бизнес в онлайн пространството трябва да използваш пълния си потенциал и непрекъснато да развиваш дигиталните си познания.

„Ние насърчаваме ранния старт на цифровото образование. Изявлението днес е една от първите ни стъпки, които имат за цел да гарантират, че предприемачески умове са оборудвани с необходимите умения, за да успеят.“ сподели пред нас представител на Google за България.

DigitalGarageGoogle

Анализът, направен от компанията показва, че българските предприятия не се възползват от възможностите, предлагани от дигиталната трансформация, отколкото другите компании в региона. Особено важно за България е това да се промени, тъй като данните показват, че 40% от българите нямат никакви дигитални знания, а ниското ниво на такива умения води българската предприемаческа екосистема до изоставяне в прилагането на цифровите технологии. Българските малки и средни предприятия се опитват да се справят с проблема, като наемат специалисти в областта на ИКТ, но в същото време не инвестират в ИКТ обучения на техните служители. В резултат на това, според показателите, измерващи Индекса за дигитална икономика и общество (DESI), страната е на предпоследно място сред 28-те страни членки на ЕС.

Целта на екипа на Google е да не се стигне до осъществяване на страшните статистики, които гласят, че след около пет години 825 000 работни места в Европа ще останат незаети, ако продължаваме да следваме тази тенденция. За да успеят в ерата на дигитализацията, европейските страни трябва да стимулират развитието на местното предприемачество сред младите хора и дигиталните им познания, и по този начин бъдещите предприемачи ще се възползват от възможността да използват пълния потенциал на интернет инструментите и да бъдат успешни в онлайн пространството.

 

 

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php