Фирмените страници в Google+ вече са свързани с Google Analytics

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Chromecast-9525
Съберете цялото семейство с Chromecast и Google+
21.02.2014
project-ara-phoneblocks
През април ще бъде първата конференция на Google за разработчици по проекта Project Ara
27.02.2014

Фирмените страници в Google+ вече са свързани с Google Analytics

google-plus-analytics

Даниел Уайсбърг от отдел Analytics в Google, сподели на страницата си в Google+ за нова добавка към таблото в социалната мрежа. Ако имате фирмена Google+ страница, свързана с уеб сайт, който използва Google Analytics, ще виждате месечните метрики на таблото си.

google-social-analytics-featured-300x142

Публикацията си Уайсбърг подкрепя със скрийншот, показващ как и кои метрики биват изобразявани на т.нар. „Google+ карта“. Метриките са три – брой нови посещения, брой уникални посетители и брой показвания на страницата. Трите ключови метрики са за последните 30 дни, като имате процентно сравнение със същите метрики за предходния месец. В случай, че се нуждаете от повече информация, ще намерите линк към акаунта си в Google Analytics.

„Много готина нова добавка към таблото на страници в Google+: ако страницата ви е свързана с уеб сайт, който има Google Analytics, сега можете да виждате месечните си метрики (и сравнение с предишния месец) на вашето табло в Google+!“, пише Уайсбърг.

Важно уточнение е, че към момента опцията е активна само за фирмени страници в Google+. Надяваме се скоро да бъде достъпна за Google+ страници на различни уебсайтове, тъй като ще бъде повече от удобно. Вие ще се възползвате ли?

google-plus-analytics

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

2 Comments

  1. Само едно уточнение по „Надяваме се скоро да бъде достъпна за Google+ страници на различни уебсайтове“ .
    По принцип няма специфична категория G+ страници за уебсайтове.
    Аналитикс опцията е активна за всяка верифицирана G+ страница, която е свързана със съответния уебсайт (естествено ако уебсайтът е свързан с Google Analytics).

  2. Диана казва:

    И аз щях да попитам същото – какво значи фирмени Г+ страници и страници на уебсайтове? Има Г+ страници и Г+ профили… Може ли да уточните? Благодаря 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php