Google Street View – туристическа машина на времето

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Google-Helpouts-640x325
Google Helpouts вече и за потребителите на iOS
16.04.2014
Google-study-ecommerce
Проучване на Google: Как потребителят взема решение за онлайн покупка?
08.05.2014

Google Street View – туристическа машина на времето

Google-street-view-time-travel

Тествахте ли вече новата функция на Street View, която позволява „връщане назад във времето“ към някаква по-ранна база данни? Можете да сравните как изглежда любимото ви място днес, в сравнение с 2006г. например.

google-street-view-time-machine

The Verge съобщава, че идеята е произлязла от мощното цунами ударило крайбрежието на Япония в началото на 2011г.  Според изданието, поразени от разрушителната сила на природата, Google са си поставили за цел да запазят изображенията преди разрухата, в това число и оригинални снимки от Street View. Правят сайт, озаглавен Спомени от Бъдещето, който позволява на посетителите му да видят кадри от мястото преди и след опустошителното природно бедствие.

Ето как работи новата опция.

Когато посетите някаква локация в Google Street View, в горния ляв ъгъл ще се появи малък часовник.

Натискайки тази икона, ще можете да избирате различни години (най-късно 2006г.), като въпросната снимка ще се обнови според това, как е изглеждала през въпросния период.

google-street-view-1

Можете да скрол-вате измежду снимки, правени през различните години. Винаги ще се появяват най-добрите налични снимки, т.к. алгоритмите на Google ще разчистват размазаните снимки или тези направени в лоши метероологични условия.

И  тъй като никой не е по-силен от природата, тя не пропуска да ни го напомня все по-често. Вижте Ню Орлиънс след урагана Катрина и същото място преди 8г.

google-street-view-2

Според AP, много хора са били хванати в неизгодни за тях позиции през годините, или са били на места който искат да запазят в тайна.

От Google се заемат да оправят положението с познатия принцип на „размазване“/замаскиране на лицата, дори и ако някой просто не се харесва как е излязъл.

The following two tabs change content below.

Петър Нановски

Стажант at NewTrend
Обича да работи, но за себе си. Обича да се учи, но не само на теория. Обича туризма, но не като оперативен работник. Обича да създава активи, но има много пасиви. Обича футбола, но не само да гледа. Обича да изслушва, но и да чува. Обича контактите, но не и клюките. Обича планината, но живее на морето.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php