Всичко, което трябва да знаете за иновациите на AdWords

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
google-maps-app-ads
Google Maps се грижи за комфорта на потребителите си
25.05.2016
magenta-logo
Изкуственият интелект на Google създаде първата си мелодия
02.06.2016

Всичко, което трябва да знаете за иновациите на AdWords

google-adwords-redwhite-1920

В началото на миналата седмица ви разказахме за промените в платформата на Google за намиране на маршрути и дестинации – Google Maps, имплементирани с цел разширяване на рекламните услуги и възможности, предлагани от компанията. Тази седмица пък, ще ви разкажем за останалите нови услуги, от които ще могат да се възползват потребителите на рекламната платформа AdWords.

google-adwords-redwhite-1920

Първата видима промяна ще бъде забелязана в рекламите, появяващи се като първи избор след набиране на текст в търсачката на Google. Компаниите, които използват този вид реклама, ще получат възможността да разпишат две заглавията на кампанията си с по 30 символа всяко. Предишния допустим размер беше едно голямо заглавие с максимум от 25 символа в него. Целта на новия модел е да донесе повече кликове на реклама и по-добър качествен трафик на рекламодателите. Това не е всичко, разбира се, в допълнение, Google разширява и броя на символите, които могат да бъдат въведени във описанието на рекламата. Рекламодателите скоро ще имат могат да се разписват едно единствено описание с дължина от 80 символа, за разлика от старият модел, който позволяваше 2 кратки описания с по 35 символа дължина. Също така ще забележите, че URL адреса на дисплея е отстранен, тъй като AdWords автоматично ще извличат домейна от крайния URL. Рекламодателите ще могат след това да добавят една до две пътеки за подобрение на показващият се URL адрес.

expanded-text-ads-before-vs-after

Следващата предстояща промяна ще помогне на рекламодателите да измерят  физическите реализации от дигиталния „клик“ върху рекламата на техния продукт. Това беше голям проблем, с който от Google се опитваха да се справят, тъй като по време на практиката на AdWords се заформи една дупка между цифровия и реалния свят, в която се „губеха“ виртуалните кликове и реалното потребление на рекламираните онлайн продукти. За радост на компаниите това вече няма да е проблем, защото ще имат възможността да получат много по-добро измерване на броя заинтригувани от продуктите им. Това ще стане чрез проследяване на местоположенията на телефона на евентуалните клиенти, за да се определи дали лицето, което е кликнало върху рекламата е стигнало до покупка на продукта.

Третата подред иновация ще направи изработването на реклами изключително лесно и достъпно за всеки. Това ще се случи, благодарение на Адаптивните реклами, за създаването, на които рекламодателите просто ще трябва да дадат на Google URL адрес на продукта или услугата, заглавие, описание, и образ, и платформата ще произведе рекламата, от която се нуждаят. Адаптивните реклами лесно се приспособяват  към съдържанието на уебсайтове и приложения в мрежата. Проблемът с наместването на подходящия размер за всеки отделен сайт и приложение, в което компаниите искат рекламите им да се появяват, ще изчезне, защото Адаптивните реклами сами ще „усещат“ кой е най-подходящият формат, необходим на рекламодателите.

google-adwords-responsive-display-ads

Последната приятна изненада, която Google предлага на рекламодателите си, е възможността за задаване на индивидуални корекции на офертите за всеки тип устройство (т.е. – мобилни, настолни компютри, таблети, и т.н.). Това позволява на компаниите да определят офертите си, чрез зададена база данни от думи за всеки вид устройство.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php