Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
comparison-copy
12-инчовият MacBook Air с клавиатура „от край до край“
07.01.2015
uber_PriceCuts_BlogInfographic-01-1-780x566
Uber сваля цените в 48 американски града, гарантира по-висока печалба за шофьорите
12.01.2015

Началната страница на Amazon.com с нов дизайн

amazon-435-cs013113

От известно време Amazon тества нов дизайн за началната си страница. Оказва се, че в момента обновената начална страница е достъпна до по-широка група потребители в САЩ, което означава, че скоро тестовият период вероятно ще приключи и новата начална страница ще е достъпна за всички.

amazon-435-cs013113

Не можем да наречем промяната е драстична, по-скоро освежаваща с цел по-лесната употреба на сайта. Сменен е цветът на най-горната лента за навигация в сайта – от бяла сега тя е тъмносива. Има и ново падащо меню, което води потребителите директно до продукти за Amazon Fire и Kindle. Началната страница е значително по-сбита и успява да събере повече елементи в себе си, което я прави по-практична и интерактивна. Промени по други страници, освен началната, за момента няма.

През юли, 2014г. Amazon започна да тества различни варианти на началната си страница сред определен кръг от потребители. Тестовият период продължава доста дълго, тъй като компанията иска да направи най-правилния избор. Началната страница оказва влияние върху това дали потребителят ще се задържи на сайта и ще продължи да разглежда (и купува) от там.

amaazon

Последната драстична промяна, която е правена от Amazon.com се случи през 2012г., когато се улесни употребата на сайта на устройства с touchscreen. Тази промяна се оказа доста печеливша, предвид нарастващия брой потребители, купуващи от таблети. Официален коментар от Amazon по отношение новата начална страница засега не е излязъл.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php