Очилата на Snapchat намаляват използването на телефон

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
id173575_1
Чат приложението Allo ни запознава отблизо с „асистента“ на Google
21.09.2016

Очилата на Snapchat намаляват използването на телефон

spectacles_featured-1-1024x748

През последните няколко дни Snapchat ни изненада с две нови придобивки. Първата е съкращението на официалното му име просто на Snap, а втората е първият официален хардуер от страна на компанията, а именно очилата “The Spectacles”.

spectacles_featured-1-1024x748

Очилата, чиято пазарна стойност е 130 долара, пристигат с вградена видео камера, която записва кадри в кръгов формат и позволява те да бъдат споделени автоматично с приятелите ви. С докосване на бутон в горния ляв ъгъл на очилата режимът за записване е активиран и 10 секундно видео бива записано. Ако се докосне втори път същия бутон, още 30 видео секунди ще бъдат записани.

Не е изненадващо, че най-новият продукт на Snapchat – очилата, които се предлагат в три цвята, се свързват с приложението и публикуват заснетото видео, без да се налага потребителят да включва телефона си. За тези, използващи IOS устройства, видеото се прехвърля  чрез Wi-Fi и Bluetooth. За ползвателите на Android устройства, очилата прехвърлят заснетият материал само чрез Wi-Fi. За да не нарушават личното пространство на заснетите, ъглите на очилата светват при записване на видео материал.

Въпреки иновативното си приложение, очилата не са предназначени да бъдат напълно сериозен продукт. Главният изпълнителен директор на компанията – Евън Спийгел подчерта, че те са просто „играчка“, която цели по забавен начин да намали вторачването в телефона на 150-те милиона потребители дневно на социалната мрежа.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php