Роботи ще помагат на Amazon при коледните доставки

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
mica14-1
Умната гривна Intel MICA ще бъде на пазара до Коледа
18.11.2014
paypal-mobile-app
PayPal отбелязва рекорд при мобилните плащания
02.12.2014

Роботи ще помагат на Amazon при коледните доставки

amazon-robotics

Непосредствено преди Коледа, Amazon представи поредната иновация в бизнеса с доставки – „екип“ роботи, който ще помага на служителите на компанията, с цел поръчката ви да стигне максимално бързо до вас.

amazon-robotics

Роботите са резултат от придобиването на Kiva Systems Inc. за 775 млн. долара през 2012 година. След придобиването, Amazon спря да продава роботи Kiva на други компании и се фокусира върху начините за използването им за собствени цели. Имайки предвид количеството поръчки от цял свят, служителите на Amazon трудно биха се справили без малко „машинна“ помощ.

Инвестицията на Amazon в роботите на Kiva със сигурност ще се радва на възвращаемост, тъй като роботите ще допринесат за по-бързи доставки, респективно по-удовлетворени потребители. Предколедните седмици са идеалният момент новата система да бъде изпробвана.

И ако някой служител на Amazon чувства работното си място застрашено, Дейв Кларк, вицепрезидент Операции в Amazon, заявява:

„Роботите не са тук, за да елиминират работни места.“

Роботите имат за цел да вършат неприятната за служителите работа, да вдигат непосилно тежки обеми продукти и т.н. Във връзка с предколедната треска, Amazon ще назначи 80 000 работници (увеличение с 14% спрямо същия период през 2013г.), като част от тях ще останат на постоянна заетост.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php