Xiaomi продаде над 61 млн. смартфони през 2014г.

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Windows10_1
Windows 10 заменя Internet Explorer с нов браузър
30.12.2014
Apple Inc. Reveals Bigger-Screen iPhones Alongside Wearables
От днес iPhone 6 и 6 Plus се предлагат на свободна продажба в САЩ
06.01.2015

Xiaomi продаде над 61 млн. смартфони през 2014г.

iC1yJL.kSM3w

2014г. се оказа повече от успешна за китайския производител Xiaomi. Марката бе поставена на 3-то място след Samsung и Apple при производството на мобилни телефони, според резултатите от третото тримесечие на 2014г.  Xiaomi е лидер на китайския пазар, като в края на изминалата година навлезе и в Индия. Равносметката за 2014г. е 61 млн. продадени единици смартфони, което силно обнадеждава китайския производител и Xiaomi планира навлизане на още чуждестранни пазари през 2015г.

iC1yJL.kSM3w

През декември, 2014г. Xiaomi получи финансиране на стойност 1,1 млрд. долара, а компанията бе оценена на 45 млрд. долара. И това още преди да е ясна окончателната бройка продадени смартфони за 2014 г. – цели 61 млн. единици с печалба на обща стойност над 12 млрд. долара. За сравнение, през 2013 г. Xiaomi е продал 18,7 млн. единици, а през 2012 г. – 7,2 млн. Статистиката бе представена от Лей Жун, CEO, в поздравително писмо до персонала на компанията, наброяващ 5000+ служители.

Плановете за 2015г. включват продажби на над 100 млн. единици смартфони, като за тази цел Xiaomi планира навлизане на нови пазари. Лей Жун не уточни върху кои държави ще се фокусира компанията, но вероятни такива са Мексико, Турция, Русия и Бразилия. Индия остава основен фокус за Xiaomi.

В писмото, Лей Жун споменава конкурентите в лицето на Huawei и Lenovo и агресивната им политика, но призовава своите служители просто да се радват на успеха. Xiaomi продължава да реализира нови модели смартфони, а поздравителното писмо на Лей Жун завършва по начин, загатващ за грандиозни планове за 2015г.:

„От сега нататък, всяка крачка, която правим е нова глава в историята на индустрията.“

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php