Иновациите на Apple в сферата на образованието продължават

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
in-app-purchases
Apple изплаща 32,5 млн. долара компенсация за „недостатъчен родителски контрол“
16.01.2014
s
Apple разработва услуга за мобилно разплащане
25.01.2014

Иновациите на Apple в сферата на образованието продължават

textbooks-120119-1

Apple обяви, че iBooks Textbooks и iTunes U Course Manager – два продукта с образователна насоченост, навлизат на нови пазари. Това са Азия, Латинска Америка и Европа.

textbooks-120119-1

След разширяването iBooks Textbooks ще бъдат достъпни в общо 51 и държави, в това число Бразилия, Италия и Япония, а iTunes U Course Manager – в цели 70 държави, включващи Русия, Тайланд и Малайзия.

„Невероятното съдържание и инструменти, достъпни за iPad, осигуряват на учителите нови начини за усъвършенстване на процеса на учене, както никога до сега“, казва Еди Кю, вицепрезидент на отдел Интернет софтуер и услуги в Apple. „Нямаме търпение да видим как учителите в още повече държави ще създадат нови учебни планове с интерактивни учебници, приложения и богато дигитално съдържание.“

iBooks Textbook бяха представени за пръв път точно преди 2 години, в началото на 2012 г. С помощта на Apple учениците получават електронни учебници и едно цялостно интерактивно обучение, което се осъществява единствено на iPad. Тук се намесва продуктовото позициониране. Към момента в системата са качени близо 25 000 учебници и пособия от учители, образователни институции и издатели на свободна практика.

Що се отнася до iTunes U Course Manager, това е приложение за iOS, което позволява на обучаващи бързо и лесно да споделят знания и ресурси директно със своите ученици. Всеки ученик може да използва безплатно приложението и да получи достъп до най-голямата база данни образователно съдържание от топ училища и университети по целия свят.

Когато преди две години, двете платформи станаха реалност, мненията бяха противоречиви. Успеваемостта на продуктите в САЩ не бе под въпрос, но малко хора си представяха тази система да навлезе в Азия или Южна Америка. За Apple граници очевидно няма. Дали, обаче, всички училища разполагат със средства, за да осигурят интерактивно обучение, времето ще покаже. Може би на пазара ще излезе по-ниско платена алтернатива?

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php