Google ще конкурира Microsoft с нова партньорска програма

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
Google-change-breaches-EU-law1
Европейският парламент гласува разделянето на бизнеса на Google
28.11.2014
140811-boston-ice-bucket-challenge-1350_26906d39ac7ead702b45e5b7707b8dc6
Най-търсеното в Google през 2014 година
16.12.2014

Google ще конкурира Microsoft с нова партньорска програма

google-earnings1

Продуктите на Microsoft се използват във всяка голяма, и не само, компания. Microsoft е лидер и от доста дълго време Google търси начин да прекъсне тази доминация. Именно по този повод Google представи нов пакет услуги под името Google Apps for Work and Education Partner Program /букв. Партньорска програма Google приложения за работа и образование/.

google-earnings1

Това, което се случва в момента е, че Google търси партньори, т.нар. пре-продавачи, които да разпространят пакета услуги във възможно най-много компании. До момента, комисионната, която Google даваше на пре-продавачите, бе 20% от цената на продукта. Например, когато пре-продавачът сключи сделка за 50 долара (традиционният пакет, включващ Gmail, Docs и Drive), 10 долара остават за него, а останалите 40 са за Google. Сега гигантът има още по-примамливо предложение към търговците и то е, че процентът комисионна ще расте правопропорционално на броя осъществени продажби. 

А какво всъщност продава Google? В пакета Google Apps for Work and Education са включени съществуващите програми от Apps, Chrome, Cloud Platform, Maps и търсачката. И тъй като в момента Google се насочва единствено и само към партньорите, за тях има три потока, в които могат да работят:

  • Продажби – както показва името, тук ще работят партньорите с опит в маркетинга и продажбите и ще имат за цел всички компании по света да разберат за продукта
  • Услуги – тук ще бъдат партньорите, които ще имат за задача да осигурят пълен обхват от услуги: продаване, консултиране, имплементиране, техническа поддръжка и т.н.
  • Технологии – този трак е за партньорите, които ще създават нови продукти и решения на проблемите на потребителите.

Целта пред Google е ясна, остава само осъществяването й. Дали компаниите са готови да се откажат от сигурното и да опитат нещо ново само времето ще покаже.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php