Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
torque
Torque е алтернативата от Microsoft на „OK, Google“ за Android
08.12.2014
Windows10_1
Windows 10 заменя Internet Explorer с нов браузър
30.12.2014

Комуникация без граници със Skype Translator

screen-shot-2014-12-15-at-9-14-28-am

Коя е основната бариера в комуникацията ни с хора от Индия, Бразилия или Египет? Езиковата бариера. Живеем в дигитална ера и век, в който иновациите се случват във всяка секунда. Skype е лидерът по отношение комуникацията без граници, затова представи бета версия на преводач в реално време.

screen-shot-2014-12-15-at-9-14-28-am

Skype Translator дава възможност да разговаряте с хора, които не говорят вашия език и то в реално време. Преводачът може да се използва в говорими и писмени разговори, като първите към момента се поддържат на два езика – английски и испански, а при чатовете езиците са над 40.

Бета версията е лимитирана за потребителите на Windows 8.1, както десктоп, така и мобайл. Skype Translator е тестван в училища в САЩ и Мексико, както виждаме в промо видеото, където децата се забавляват с новата функция. Със сигурност думите и изреченията, които се използват във видеото са базисни и няма гаранция колко адекватен ще бъде преводът на по-сложни фрази, но от компанията казват, че колкото повече се ползва Skype Translator, толкова повече ще се увеличава качеството на превода.

Първите тестове изглеждат обещаващи и дават пълното право да наречем Skype и Microsoft иноватори по отношение на комуникацията.   

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php