Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
11394-4191-141218-Brossard_AS-l
Разследват пазарните тактики на Apple в Канада
19.12.2014
iC1yJL.kSM3w
Xiaomi продаде над 61 млн. смартфони през 2014г.
05.01.2015

Windows 10 заменя Internet Explorer с нов браузър

Windows10_1

Много слухове тръгват от публикации в Twitter, но ако са от правилните хора се оказват повече от слухове. Такава е ситуацията при последната новина за Windows 10 – забравете Internet Explorer, операционната система „идва“ с нов браузър.

Windows10_1

Кодовото име на новия браузър е Spartan. В Twitter публикацията от Томас Нигро, Microsoft Student Partner, той казва, че Microsoft ще представи нов браузър, който не е Internet Explorer и по-важното – това ще бъде браузърът по подразбиране.

Според Мери Джо Фоли, от ZDNet, IE 11 все пак ще съществува при Windows 10, но на заден план. Преходът от Internet Explorer към Spartan ще бъде по-скоро маркетингов трик, отколкото технологичен напредък, смята Фоли. Новият Spartan отново ще използва Chakra JavaScript на Microsoft и Trident.

Има много неизвестни около новината за Spartan, някои от които вероятно ще бъдат изяснени на 21 януари, когато Microsoft планира официално събитие във връзка с Windows 10. Самата операционна система се очаква най-рано през есента, като може и да „закъснее“.

За всички е ясно защо Internet Explorer се нуждае от ребрандиране. Браузърът не се радва на добра репутация сред потребителите, което накара Microsoft да направи реклама, в която да обясни, че лошата репутация не е напълно заслужена.

The following two tabs change content below.
Моника Георгиева учи Маркетинг в Икономически университет, Варна. Член е на международната студентска организация AIESEC. Интересува се от дигитален маркетинг, IT и реклама.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php