Обновеният YouTube – с фокус върху абонаментите

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
youtube_vevo
Ще инвестира ли YouTube действително във Vevo?
18.01.2013
youtube-logo-lawsuit
Египет спира Youtube за месец заради антимюсюлмански клип
11.02.2013

Обновеният YouTube – с фокус върху абонаментите

youtube_redesign

Google обновиха дизайна на YouTube, комбинирайки интерфейса му с този на Google+, за да поставят фокуса върху авторското съдържание и абонамента за каналите. Новият дизайн влиза в сила за десктоп и мобилната версия на YouTube.

youtube_redesign

Новият дизайн на YouTube е изчистен, опростен и систематизира по много по-интуитивен начин цялата активност на потребителите в платформата  – абонаменти, история, плейлисти и бутонът „гледай по-късно“. Всичко е изместено в ляво, елегантно, достъпно и ненатрапчиво организирано – скрито, когато гледате видео.

“Абонаментът за каналите е опростен, а списъкът им е лесно достъпен, независимо дали ползвате YouTube на своя телефон, компютър, таблет или телевизор.“

Новият дизайн на YouTube идва почти година след последното обновяване на визията на платформата.

Фокусът върху абонаментите е решение, което от Google вземат, за да популяризират каналите си и да насърчат гледането на авторско съдържание.

YouTube-2

Само преди няколко седмици YouTube пуснаха експериментално платени канали в опит да спечелят надпреварата с кабелните оператори и да привлекат част от  телевизионните бюджети за реклама.

 

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php