Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
women-delay-kids
Режим „бременна“
24.06.2015
1
Новото предизвикателство пред ИТ мениджърите е балансът между сигурност и оптимална продуктивност
21.04.2016

Viber пуска „Скрити чатове“

HiddenChatsPR_bulgarian

Viber обяви цялостно криптиране за всички устройства и платформи с Viber, което ще активира нова функция -„скрити чатове“. Това ще позволи на потребителите да скрият избрани разговори от основния екран, така че никой освен потребителят да не знае, че съществуват. Тези разговори могат да бъдат достъпни само с помощта на четирицифрен ПИН код, който предоставя допълнително ниво на секретност в личната комуникация на потребителите.

HiddenChatsPR_bulgarian

 

Цялостно криптиране „от край до край“

С пускането на функцията по цял свят през идните седмици, потребителите автоматично ще бъдат защитени с цялостно криптиране на комуникацията в смартфоните си, след като обновят Viber версията си до най-новата – v6.0 или по-висока. Потребителите, които също използват Viber на iPad, таблет с Android или настолен компютър, ще бъдат подканени да го свържат отново към телефона си чрез QR-код.

Потребителите ще виждат катинар с различен цвят отдясно на екрана, който показва нивото на сигурност:

  • Сив катинар: По време на цялостно криптирани разговор и обаждане потребителите ще виждат икона със сив катинар. Почукването на тази икона ще изведе подсказка, уведомяваща потребителите, че съобщенията, изпращани от участниците, са криптирани.
  • Зелен катинар: Потребителите също имат възможност ръчно да удостоверяват хората в указателя си, като ги изберат за „доверени“. Това означава, че от този момент нататък ще бъде следен за промени ключът на избрания човек от указателя, така че потребителите да могат да бъдат сигурни, че говорят с когото трябва във всеки един момент. Почукването на зеления катинар ще изведе подсказка, уведомяваща потребителите, че съобщенията, изпращани от участниците, са криптирани и че човекът, с който осъществяват контакт, е проверен.
  • Червен катинар: Ако има проблем с ключа за удостоверяване на доверен потребител, катинарът ще се стане червен. Несъответствието може просто да означава, че някой потребител е сменил основния си телефон; то обаче може също да сочи за хакерско прихващане на комуникацията. За разрешаване на евентуалното състояние на несъответствие, участникът трябва отново да бъде избран като „доверен“. Почукването на червената икона ще изведе подсказка, че Viber не може да провери този номер.

Desktop-PR_bulgarian

Скрити чатове

Потребителите вече ще имат възможност да скрият определени групови или индивидуални разговори от екрана с чатове, така че никой да не знае, че съществуват, и да имат достъп до тях с помощта на четирицифрен ПИН код. Потребителите могат да скрият разговора, като почукат върху екрана с информация за конкретен чат. След това ще бъде поискан четирицифрен ПИН код или, за потребители на iOS, ще се предостави възможност за използване на пръстов отпечатък. Потребителите ще бъдат уведомявани за съобщение в “Скрит чат” без на екрана да се появява текстът му или от кого е то.

Тази функция не е двупосочна, което означава, че ако единият потребител скрие разговора, нищо няма да се промени от страната на получателя.

Това поредно нововъведение, заедно с функцията „Изтрий“ (“Delete”) – която позволява на потребителите да изтриват съобщения на телефона на получателя, дори след като са ги изпратили, независимо дали отсрещната страна ги е видяла или не.

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php