Blackberry: „Ориентирали сме развитието си към индустриалните пазари“

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
снимка: личен архив
Д-р Росен Мисов: „България все още има потенциал за развитие на дигиталните медии и използването на социалните мрежи“
14.04.2014
slack
Ново финансиране на Slack – последният старт-ъп на съоснователят на Flickr
27.04.2014

Blackberry: „Ориентирали сме развитието си към индустриалните пазари“

Luca Filigheddu

На 09.04.2014 в София се проведе шестото издание на Webit CEE Digital Summit за Централна и Източна Европа, събра над 50 лектори и над 1200 посетители. Всички те с интереси в сферите на дигиталния маркетинг и предприемачеството. Събитието успя да привлече представители на Google, Blackberry, GombaShop, IBM, Intel, GfK, VivaKi, Pfizer и много други компании.

Luca Filigheddu

Лука Филигедо от Blackberry говори пред камерата на NewTrend.bg за развитието на Blackberry, важността от присъствието на качествени разработчици и бъдещето на стартъп пазара.

_ Би ли се представил накратко?

Казвам се Лука, работя за Blackberry и отговарям за международното развитие на екосистемата на компанията.

_ Последните няколко години бяха доста трудни за Blackberry. Компанията загуби войната с iOS и Andorid, а покрай нея и доста потребители. Какъв е плана за Blackberry, за да се измъкне от тази ситуацията?

В момента сме ориентирали развитието си върху индустриалните пазари, където се чувстваме по-силни и конкурентоспособни. Това ще е основния ни фокус през следващите няколко месеца.

_ Какво следва за екосистемата на Blackberry?

Компанията разполага с широко разнообразие от дейности, което спомага усъвършенстването на нашите уеб разработчици. Това от своя страна стимулира създаването на качествени мобилни приложения и развитието на магазина ни за апликации – Blackberry World. Стараем се да предлагаме благоприятни условия на нашите разработчици и купувачите на техните апликации.

_ Би ли дал няколко съвета за стартиращите компании на пазара на мобилни приложения?

Много са съветите, които мога да дам на стартиращите компании, които целят да станат успешни. Основното е, те да не забравят да мислят за своите потребители, да търсят обратна връзка и да не спират да подобряват своите апликации.

_ Нашето име е New Trend. Кои са “новите тенденции” за Blackberry?

Напоследък наблягаме на развитието на екосистемата за разработчиците ни. Търсим повече апликации стимулиращи продуктивността и разрешаването на проблемите с големия размер на данните.

_ Можеш ли да опишеш Blackberry с три думи?

Определено ориентирани към потребителя!

Очаквайте интервюта с Мариуш Гашиевски от Google и Петър Михайлов от GombaShop, които също бяха сред гост-лекторите на Webit CEE Digital Summit 2014.

The following two tabs change content below.
Бакалавър маркетинг. Интереси, ориентирани към уеб и медиен дизайн и предприемачество. Обожавам дългите, спонтанни пътувания и джаз.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php