Герман Сакристан: Дигиталният маркетинг увеличава производителността, гъвкав е и е евтин, не мислите ли, че именно от това има нужда бизнесът днес?

Newtrend.bg, позната през последните 8 години като медия, водена от екип специалисти с маркетинг опит, се превръща официално в Консултантска и Маркетинг аутсорсинг Агенция, която съчетава техните най-силни страни, опитa, натрупан през годините и визията им за устойчив бизнес и иновации. Медийните контакти и ноу-хау ще бъдат използвани в полза на "Наръчниците за родители на дигитални деца", един проект на Фондация "Дигиталните деца", зад чиято реализация Newtrend застава еднолично.
0BD12E22-A86C-0710-B5147C1505BCE9B8
Първата реклама на таблета на Samsung Galaxy Tab е в YouTube
03.11.2010
Как Facebook възнамерява да прави пари от сделки?
Как Facebook възнамерява да печели пари от сделки във Facebook Places?
04.11.2010

Герман Сакристан: Дигиталният маркетинг увеличава производителността, гъвкав е и е евтин, не мислите ли, че именно от това има нужда бизнесът днес?

Герман Сакристан

NewTrend.bg, 04.11.2010 – Как KODAK успява да удовлетвори нуждите и на най-взискателните си клиенти, как успява да се препозиционира от лидер в областта  на фотографското оборудване и филми в областта на дигиталната фотография и дигитални снимки още съвети в областта на дигиталния маркетинг може да прочетете в интервю, което Герман Сакристан даде специално за NewTrend преди посещението си в България след 20 дни.

Герман Сакристан

Герман Сакристан е  експерт с практически опит в областта на Дигиталния Маркетинг и мениджър биснес развитие на KODAK и ще бъде лектор на семинара по Дигитален маркетинг, организиран от Интер Контакт на на 25 Ноември 2010г. в Интер Експо Център, София .

Благодарим на организаторите на предстоящия семинар – Интер Контакт за съдействието и контакта за провеждането на настоящето интервю.

1. Господин Сакристан, вие сте мениджър бизнес развитие на KODAK, кога и как започнахте да се занимавате с дигитален маркетинг?
Започнах да се занимавам с дигитален маркетинг  и печат преди 10 години. Днес имам усещането, че съм правил това през целия си живот.

Дигиталният маркетинг се основава на основни принципи на маркетинга и продажбати, познати ни от стотици години, но използвайки по- различни инструменти. Новото при дигиталният маркетинг са най-вече технологиите. Пзарът през последните години се е променил толкова много, че днес е невъзможно да успеем да развиваме успешен бизнес без помощта на новите технологиите.
2. Как е възникнала масовата комуникация  и как е удачно тя да се прилага ДНЕС?
Масова комуникация възниква преди много години от човек, който отишъл в центъра на града, където бил най-силен трафика на потенциални потребителите и започнал да разпрострянва едно и също рекламно посление сред всички тях. Днес ние трябва да персонализираме своите послания, за да се привлечем вниманието на потребителите си.

Освен това, днес  потребителите купуват различно, всеки от тях има различен стимул, а не както е било преди години и би било крайно неуспешно ако им бъде изпратено едно и също послание. Все още трябва да се придържаме към масовата комуникация, за да увеличим продажбите си, но без да забравяме персонализацията. Само така бихме подобрили маркетинга на своите продукти.

Дигиталните канали са много ефективни и гъвкави. Дигиталните канали ви дават възможността да изпращате различни съобщения на различни потребители, съобразни техните нужди и изисквания.
3. Защо компаниите в днешно време трябва да използват крос-медиа и дигитални канали за своите реклами и по какъв начин?
Защото днес, вие трябва да комуникирате по-ефективно от своите конкурентите, а това може да бъде постигнато именно по този начин. Всеки медиен канал естествено има своите предимства и недостатъци, но заедно те се допълват идеално.

Днес ни се налага да кажем различни неща на различни хора, по различно време и начин, а това налага използването на повече от един канал за комуникация.

Единственият начин, по който можете да изберете как да и къде да рекламирате своя продукт е когато изградите своята маркетингова стратегия да решите къде ще успеете да я разгърнете най-ефективно. Винаги започвайте първо със стратегията и след това преминете към избирането на каналите, не правете грешката да изберете първо мястото за реклама!
4. Какво бихте казали на компаниите, които все още не използват дигиталните маркетингови инструменти или го правят спорадично  без ясна стратегия?
Ако този подход работи, няма проблем, нека продължат. Всяко правило има своето изключение. Истинският проблем всъщност не е дали се използва или не дигитален маркетинг, а имате ли ясна маркетингова стратегия и визия за бизнеса си.  Ако нямате, променете това възможно най-бързо. Когато веднъж изградите маркетиинговата си стратегия, ще установите дали дигиталният маркетинг ви е необходим.

Дигиталният маркетинг определено има своите силни страни и аз лично съм на мнение, че той може само да доразвие вашата маркетинг концепция. Дигиталният маркетинг увеличава производителността, гъвкав е и е евтин, не мислите ли, че именно от това има нужда бизнесът днес?
5. Какво направи KODAK толкова успешна компания в световен мащаб и кои са основните характеристики на успешната ви маркетингова стратегия?
Личното ми мнение е че основната причина за успеха на KODAK е умението на компанията да се адаптира  към промените. Това е всичко. Ние искаме да помогнем на своите клиенти и усилията ни в тази посока не се ограничават с предлаганата продуктова линия. Смятам, че това е изключително важно условие за бизнес успеха днес.
6. Кои са най-големите предизвикателства, пред които сте се изпрравяли в кариерата си?
Най-голямото предизвикателство в областта на маркетинга и продажбите винаги е била информацията. Информацията, свързана с моите текущи и потенциални  клиенти винаги е била от значение, както и способите, които използвам, за да я получа. Второто предизвикателство е установяването на реалният ми таргет на пазара и как мога да го достигна!
7. Какво ще научат от вас участниците в семинара по Дигитален маркетинг, организиран от Интер Контакт на 25 ноември 2010 г. в София?
Ще научат много неща, които си мислят, че знаят, но всъщност не правят. Надявам се да успея да ги ентусиазирам и да ги подтикна да осъществят и приложат това, което винаги са знаели, но не са правели. Според мен, човек не може да бъде сигурен, че знае нещо, докато не започне да го прилага.  Ще научат  и много нови неща за това как да изпозлват новите технологии, за да продават повече.
8. Имате ли своя тайна за постигане на успех в бизнеса, която бихте споделили  с  читателите  на NewTrend.bg?
Познавайте и помагайте на своите клиенти по-добре от начина, по който го правят конкурентите ви и запомнете, въпросът, който те си задават винаги е: „Биха ли постигнали това ако използват вашия продукти или услуга?”
NewTrend.bg е медия партньор на Семинара по дигитален маркетинг с Герман Сакристан, организиран от Интер Контакт България. За информация и записвания, посетете http://digital-marketing-seminar.com/

Промоционалните пакети за ранни записвания продължават до 12.11.2010

The following two tabs change content below.

Ивелина Атанасова

Консултант - маркетинг и бизнес развитие at NewTrend: Media | Marketing | Events
Консултант по стратегически маркетинг и бизнес развитие с над 10-годишен опит. Собственик и основател на Newtrend: Media | Marketing | Events - онлайн медия, брандинг агенция и оргaнизатор на първата конференция за деца и технологии - Digital KidZ. Професионалните интереси и компетенции на Ивелина Атанасова са в областта на потребителското поведение, маркетинг анализи и прогнози, бизнес развитие.

Коментари

коментара

4 Comments

  1. […] Герман Сакристан: Дигиталният маркетинг увеличава про… Сподели с някой друг: […]

  2. […] семинар по дигитален маркетинг с лектор Герман Сакристан и на MarkBit за предоставения пропуск за събитието. […]

  3. […] Прочети интервюто с Герман Сакристан >> Още статии по темата: Впечатления от семинара за Дигитален Маркетинг с лектор Герман Сакристан (100%)Спечелете БЕЗПЛАТЕН пропуск за семинара по дигитален маркетинг с Герман Сакристан на 25.ноември.2010 (20%)Известен е победителят в томболата за безплатен пропуск за Digital Marketing Seminar, организирана от MarkBit.net (20%)Бутон за споделяне […]

  4. […] Прочети интервюто с Герман Сакристан >> svejo_url='http://petergg.com/marketing/?p=19'; svejo_bgcolor='FFFFFF'; svejo_skin='compact'; svejo_theme='blue'; Tags: seo, маркетинг, стратегии Предишна статияКакви клиенти привличаме? […]

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php